نتایح جستجو

  1. [IMG]

    [IMG]
  2. تصاویر ماکرو از چشم ( خیلی زیباست)

    واااااااااااااااااای یه جوری شدم.....ولی جالب بود
  3. امان از آقایون و بیچاره بانوی ساده دل

    جالب بود...........
  4. اگر تنهایی بیـا...

    تنهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام....................
  5. گالری عکس تمارا افکیان

    چه آرایشییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی!!
  6. بازی با ماه

    جالب بووووووووووووووووووود
  7. اگه نفر قبلی ( خانومتون / شوهرتون ) بود دوس داشتی چه شخصیتی داشته باشه؟

    میخام با وفا.....با معرفت...دوست داشتنی.......دلسوز.....همیشه خنده رو لبش باشه(نه اینکه نیشش باز باشه همش)
  8. اگه نفر قبلی ( خانومتون / شوهرتون ) بود دوس داشتی چه شخصیتی داشته باشه؟

    جذاب...خوش قلب...خوش صدا......فعلا همینا به ذهنم رسید
  9. اون روزا که تازه عضو شده بودم.........!!!!؟

    خیلی جالب نوشته بودی مهندس..قشنگ بود...تنها مطلب طولانی ای بود که تا تهشو رفتم........ حالا منم میگم...........
  10. خواهش میکنم... به سلامت

    خواهش میکنم... به سلامت
  11. منم خوبم!! آره ..ببین برو تنظیمات گوگل فارسی...قسمت ابزاهای زبان..بعد آدرس سایتی رو میخای گوگل...

    منم خوبم!! آره ..ببین برو تنظیمات گوگل فارسی...قسمت ابزاهای زبان..بعد آدرس سایتی رو میخای گوگل ترجمه کنه رو اونجا کپی کن..بعد زبانو فارسی انتخاب کن...واستون ترجمه میکنه!!!!!!!!!
  12. $اگه یه تابلوی بزرگ تو آسمون بود............$

    وااااااااااااااااااااااااااه.....چه فرقی میکنه حالا..یه جمله بنویس.....
  13. $اگه یه تابلوی بزرگ تو آسمون بود............$

    خدایا کمک کن عهدی رو که باتو در طوفانها بستم درآرامش فراموش نکنم
  14. حالا سلام............ بانمکتر ازشماهم مگه هست؟؟؟؟؟؟؟؟!!!نیست والا.. خوبین؟؟

    حالا سلام............ بانمکتر ازشماهم مگه هست؟؟؟؟؟؟؟؟!!!نیست والا.. خوبین؟؟
  15. ههههههههههههههه..چقد بانکی تو.................نمکدووووووووووووووووووووووون..هههههه

    ههههههههههههههه..چقد بانکی تو.................نمکدووووووووووووووووووووووون..هههههه
  16. به جمع دوستانم خوش اومدی zohaجون!!!:gol::gol::gol:

    به جمع دوستانم خوش اومدی zohaجون!!!:gol::gol::gol:
  17. [IMG]

    [IMG]
  18. ااااااااااااااااااااه...آقاداوودی شما هوز اینجایید؟؟؟ آهنگو دانلود کردین؟؟خوشتون اومد؟؟

    ااااااااااااااااااااه...آقاداوودی شما هوز اینجایید؟؟؟ آهنگو دانلود کردین؟؟خوشتون اومد؟؟
  19. آقای داوودی......... فعلا...شبتون خوش

    آقای داوودی......... فعلا...شبتون خوش
بالا