نتایح جستجو

  1. کجاست اینجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    کجاست اینجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  2. نفر قبلیت رو با چه دیدی نگاه میکنی؟

    خشن به نظر مییاد........
  3. اگر تنهایی بیـا...

    میخام اذیتت کنمممممممممممممم..از کلات خوشم اومده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  4. پیشنهاد یه بحث باحال بدین امشب حال کنیم موضوعا خیلی تکراری شدن

    ماییم دیگهههههههههههههههههه......کلاه من خوشکلتره!!
  5. پیشنهاد یه بحث باحال بدین امشب حال کنیم موضوعا خیلی تکراری شدن

    چراااااااااااااااااا؟؟؟..موضوع جالبتر از کلاه شماااااااااااااااااا؟؟؟ جون میده واسه کلاه گذاری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  6. پیشنهاد یه بحث باحال بدین امشب حال کنیم موضوعا خیلی تکراری شدن

    شما چطور کلاهی میپسندید؟؟؟؟؟؟؟؟ آیا کلاه را روی سر دیگران میگذارید یا میگذارید دیگران کلاه را روی سرتان قرار دهد........؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  7. بله ...بله.........گفتم من باسلیقه ام!!!!!!!!!!

    بله ...بله.........گفتم من باسلیقه ام!!!!!!!!!!
  8. اگه نفر قبلی ( خانومتون / شوهرتون ) بود دوس داشتی چه شخصیتی داشته باشه؟

    نه خود خودشه.............شعار نمیده...میدونم:redface:
  9. اگه نفر قبلی ( خانومتون / شوهرتون ) بود دوس داشتی چه شخصیتی داشته باشه؟

    اگه 100 میلیون داری!!!!!!!!!که حله!!!!!!!!!!!!!!...نداری ....نفر بعد لطفا!
  10. اگه نفر قبلی ( خانومتون / شوهرتون ) بود دوس داشتی چه شخصیتی داشته باشه؟

    خوش برخورد باشه.......همیشه با محبت صحبت کنه!!
  11. اگه نفر قبلی ( خانومتون / شوهرتون ) بود دوس داشتی چه شخصیتی داشته باشه؟

    گلم این عصبیه!!!!!!!!!!خودش اعتراف کرده!!!!
  12. اگه نفر قبلی ( خانومتون / شوهرتون ) بود دوس داشتی چه شخصیتی داشته باشه؟

    نه قبول نیست........اون جز شرطهای اولیم بود!!!
  13. اگه نفر قبلی ( خانومتون / شوهرتون ) بود دوس داشتی چه شخصیتی داشته باشه؟

    عصبانی نشه...........غر نزنه دستو دلباز باشه!!........ وفادار باشه.......
  14. تق تق.... ببخشید صابخونه...نیستی شما....اومده بودین ما نبودم خونه...حالا هم که شما نیستین!!!

    تق تق.... ببخشید صابخونه...نیستی شما....اومده بودین ما نبودم خونه...حالا هم که شما نیستین!!!
  15. اگر تنهایی بیـا...

    نه بابا.....................
بالا