اشکال نداره آقای پیروندی....شما تازه واردین!! فقط اونجا تالار زنگ تفریحی...وبازدن تاپیک هیچ تشکری نمیگیرین.. پس اگه عکس دارین تو تالار عکس واگه مطلب خواندنی وجالب دارین تو تالار آزاد بزنید!! تا هم درجای مناسبش مورداستفاده قرار بگیره وهم تشگر بتونید بگیرید!!! موفق باشین