نتایح جستجو

  1. بهترین دوران زندگی شما ؟

    بهترین دورانم از12تا17سالگیه...این آواخر...که خوب نمیگذره
  2. عشق يعنی..

    عشق یعنی وقتی هزار دلیل برای رفتن هست هوز دنبال یک بهونه ای که بمونی!!!
  3. اگه نفر قبلی ( خانومتون / شوهرتون ) بود دوس داشتی چه شخصیتی داشته باشه؟

    اهل آشپزی باشه....کارخونه بلد باشه.......تاریخ تولد خانوش یادش نره.....دستو دلباز باشه
  4. ;)..............

    ;)..............
  5. $اگه یه تابلوی بزرگ تو آسمون بود............$

    مهربانی جاده ای است که هرچه پیش می روند ، خطرناک تر می گردد(دکتر شریعتی)
  6. دوست دارین چه کسی رو صندلی داغ بشینه ؟

    سلام اقا جواد...سوالامو میپرسم...امیدوارم زیاد داغ نباشه..: 1نظرتون درباره ی دخترای باشگاه چیه؟؟ 2.سه تا آرزوی بزرگ واسه خودتون...؟ 3.تاحالا درسیو تا دانشگاه افتادین؟؟اگه آره باچند؟؟ 4.استقلالی یا پرسپولیسی؟؟ 5.مشخصه ی اخلاقیتون؟؟ 6.فک میکنید نفربعد روی صندلی داغ کیه؟؟ باتشکر
  7. اگر روزی بهتون گفتن 2 روز دیگه میمیری چیکار میکنی؟

    چرا آخر عمری میخای یخ دخترو بدبختی کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  8. نفر قبلیت رو با چه دیدی نگاه میکنی؟

    مظلوم...جیگر...خوشمزه...
  9. کیا دلشون گرفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    :biggrin::biggrin::biggrin: خنده ی تلخ من از گریه غم انگیز تر است
  10. کیا دلشون گرفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    گریم نمی یاد.....گریه کنم چی بشه!!!
  11. کیا دلشون گرفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    خوشیه الکی..که چی بشه......؟؟؟تاالان اینطور بودم....دیگه خسته شدم
  12. کیا دلشون گرفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    شما چه دلتون خوشههههههههههههههههههههههههههه
  13. کیا دلشون گرفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    منکه آرزوهامو انگاری گن کردم
  14. کیا دلشون گرفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    :cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry:دق کردممممممممممممممممممم این بغض نمیترکه..که اشکم بیاد
  15. چرا رفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/بدددددددددددددددددددددددددددد

    چرا رفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/بدددددددددددددددددددددددددددد
  16. صفحتو لود کن!!!!!!!!!

    صفحتو لود کن!!!!!!!!!
  17. کیا دلشون گرفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    به همین سادگی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟
  18. کیا دلشون گرفته؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    مگه شاغلی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟...... کارایی رو انجام بده که بهت آرامش بده!!!!!!
بالا