سلام اقا جواد...سوالامو میپرسم...امیدوارم زیاد داغ نباشه..:
1نظرتون درباره ی دخترای باشگاه چیه؟؟
2.سه تا آرزوی بزرگ واسه خودتون...؟
3.تاحالا درسیو تا دانشگاه افتادین؟؟اگه آره باچند؟؟
4.استقلالی یا پرسپولیسی؟؟
5.مشخصه ی اخلاقیتون؟؟
6.فک میکنید نفربعد روی صندلی داغ کیه؟؟
باتشکر