نتایح جستجو

  1. باشه ..ممنون واسه آهنگ.. موفق باشید...

    باشه ..ممنون واسه آهنگ.. موفق باشید...
  2. اولی دانلود نمیشه!!!!!!!!!!!!!!!!

    اولی دانلود نمیشه!!!!!!!!!!!!!!!!
  3. خواهش رها جون!!!

    خواهش رها جون!!!
  4. دوتا لینکش یکین؟؟؟ یکیشو دانلود کردم!! مرسی

    دوتا لینکش یکین؟؟؟ یکیشو دانلود کردم!! مرسی
  5. سلام مینا جون... مهندس کامپیوتر.. شیرازی خانومی.. دیگه نمیشه قبول نکرد خوش اومدی...خانومی

    سلام مینا جون... مهندس کامپیوتر.. شیرازی خانومی.. دیگه نمیشه قبول نکرد خوش اومدی...خانومی
  6. دوست دارین چه کسی رو صندلی داغ بشینه ؟

    بذارید این آقایjavad_arashرو مشتاقیم!!:D
  7. بلهههههههه دیگه!!!!!!!!!!نوش جان خب لینکشو بذارین...من دانلود کنم!!

    بلهههههههه دیگه!!!!!!!!!!نوش جان خب لینکشو بذارین...من دانلود کنم!!
  8. سلامت باشید....شما هم پروفونو آبی کنید..خوشمل میشه ها!!!!!!!!!!

    سلامت باشید....شما هم پروفونو آبی کنید..خوشمل میشه ها!!!!!!!!!!
  9. خواهش...خداییش خیلی شیک شد نه؟؟؟؟؟

    خواهش...خداییش خیلی شیک شد نه؟؟؟؟؟
  10. رد پای احساس ...

    عاشقی را شرط اول ناله وفریاد نیست تا کسی از جان شیرین نگذرد فرهاد نیست عاشقی مقدورهر عیاش نیست غم کشیدن صنعت نقاش نیست
  11. چی شد؟؟؟

    چی شد؟؟؟
  12. خوب شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/....

    خوب شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/....
  13. به جمع دوستان من خوش اومدین....استقلالیم که هستین..........!! آواتارتون توپه توپه!!!!!!!!!!!!!

    به جمع دوستان من خوش اومدین....استقلالیم که هستین..........!! آواتارتون توپه توپه!!!!!!!!!!!!!
  14. رد پای احساس ...

    ای اشک ، آهسته بریز که غم زیاد است ای شمع آهسته بسوز که شب دراز است امروز کسی محرم اسرار کسی نیست ما تجربه کردیم ، کسی یار کسی نیست . . .
  15. خب دیگه نزدیک امتحاناست......اگه خوب در طول ترم نخونده باشی.....امتحانا حالتو میگیرن....منم یکم...

    خب دیگه نزدیک امتحاناست......اگه خوب در طول ترم نخونده باشی.....امتحانا حالتو میگیرن....منم یکم حالم گرفتست...
  16. آهان...ممنون...تو فرجه هام!!! شما چه خبرا؟؟

    آهان...ممنون...تو فرجه هام!!! شما چه خبرا؟؟
  17. رد پای احساس ...

    هر که در سینه دلی داشت به دلداری داد دل نفرین شده ی ماست که تنهاست هنوز
  18. آخخخخخخخخخخخخخخ...راس میگین!!!!!!!!!! چرا تو فکرم همش اینه شما اصفهانی هستین!!!!!....ببخشید:redface:

    آخخخخخخخخخخخخخخ...راس میگین!!!!!!!!!! چرا تو فکرم همش اینه شما اصفهانی هستین!!!!!....ببخشید:redface:
  19. سلام بر پسر اصفهانی

    سلام بر پسر اصفهانی
بالا