با سلام خدمت مهندسین عزیز
اول از همه از شقایق جان ممنونم که منو لایق همکاری دونستند
از اونجایی که من رشته کامپیوتر رو بخاطر فتوشاپ انتخاب کردم چشم:smile:
ولی اگه بازم بعضی از دوستان توی پ خ به ما بدوبیراه نگن:gol::gol::gol:
سلام خواهش میکنم
بله اطلاع دارم که اقا محسن به چه دلایلی تشریف نمیارن
من به نرم افزار های photo shap , corel drow , free hand ,3d maxمسلط هستم و میتونم کمکتون کنم