نتایح جستجو

  1. parastoo kh

    مرسی صفا جونم واااااااااای سرم گیج رفت

    مرسی صفا جونم واااااااااای سرم گیج رفت
  2. parastoo kh

    [IMG]

    [IMG]
  3. parastoo kh

    [IMG]

    [IMG]
  4. parastoo kh

    ممنون شقایق جونم:gol::heart:

    ممنون شقایق جونم:gol::heart:
  5. parastoo kh

    مسابقه کرم خوری در چین!!!!!!!!!!!!!!!( طاقت داری بیا تو )

    اییییییییییییییییییییییی
  6. parastoo kh

    نظرتو راجع به نام کاربریه نفر قبلت بگو

    رشته تحصیلیشه حتما و دوستش داره
  7. parastoo kh

    اگه یه روز بفهمین که ممکنه دچار یه بیماری مثل MSباشین ...عکس العملتون چیه ؟؟؟

    من زیاد اطلاعاتی در مورد این بیماری ندارم و امیدوارم شما هم حدستون اشتباه باشه
  8. parastoo kh

    اگه یه روز بفهمین که ممکنه دچار یه بیماری مثل MSباشین ...عکس العملتون چیه ؟؟؟

    ms واقعا سخته ناامید میشم چند وقت پیش شنیدم یکی از اشناهامون گرفته و نمیتونه دختر سه سالش رو بغل کنه خیلی ناراحت شدم ولی من سرطان خوش خیم دارم که باهاش کنار امدم
  9. parastoo kh

    تا حالا مزاحم SMSI یا تلفنی داشتی؟

    رو نگو سنگ پا قزوین میره خط عوض میکنه دوباره زنگ میزنه ناسی ناسی تبریک میگم اسم جدیدتو
  10. parastoo kh

    تا حالا مزاحم SMSI یا تلفنی داشتی؟

    داداشا خودشون بر میدارن میگم رضا خودتی؟چرا عوض شدی؟:eek::surprised:
  11. parastoo kh

    تا حالا مزاحم SMSI یا تلفنی داشتی؟

    اووووووووووووووووو زیاد داشتم اکثرشون داداش دوستام بودن
  12. parastoo kh

    *** بهترین وصف در مورد کلمه گفته شده!!***

    بزرگ مرد..... عشق دختر.... 10 ساله ندیدمش دلم واست تنگ شده بابا دوست
  13. parastoo kh

    چرا اینجوری نگام میکنی؟با اون چشمای باباقوریت:دی

    چرا اینجوری نگام میکنی؟با اون چشمای باباقوریت:دی
  14. parastoo kh

    [img]غلط کردی گازش گرفتییییییییی

    [img]غلط کردی گازش گرفتییییییییی
  15. parastoo kh

    بیخود دست بهش زدی تیکه تیکت میکنم[img]

    بیخود دست بهش زدی تیکه تیکت میکنم[img]
  16. parastoo kh

    ممنون اقا شاهین موفق باشید

    ممنون اقا شاهین موفق باشید
  17. parastoo kh

    قشنگترين اسم پسر از نظر دخترا و اسم دختر از نظر پسرا...

    ارسطو و ارش عاشق این اسمام
  18. parastoo kh

    سلام ممنون بابت عکس ها ولی من خودم گل هستم[img]

    سلام ممنون بابت عکس ها ولی من خودم گل هستم[img]
بالا