نتایح جستجو

  1. parastoo kh

    نمیتونم بگم خداحافظ ولی چاره ای ندارم

    سلام بهزاد میدونم مشکل تو من هستم خوشحال باش دیگه من رفتم یه سایت بهتر پیدا کردم اگه میام فقط بخاطر جواب دادن به پیام ها میام لطفا دیگه هیچ پیغام داخل باشگاه و توی یاهو واسم نزار بای:cry:
  2. parastoo kh

    سلام مازیار جان سال نو مبارک

    سلام مازیار جان سال نو مبارک
  3. parastoo kh

    بهزاد من رفتم بای

    بهزاد من رفتم بای
  4. parastoo kh

    چه فکری؟ چرابخاطر فعالی میخوای بری؟مگه سمت بدیه؟

    چه فکری؟ چرابخاطر فعالی میخوای بری؟مگه سمت بدیه؟
  5. parastoo kh

    سانان چه جوری؟ خوب تو که حالا فعال شدی میخوای بری؟

    سانان چه جوری؟ خوب تو که حالا فعال شدی میخوای بری؟
  6. parastoo kh

    همه جریان منو میدونن سانان شما هم داری میری؟من میام ولی دیگه کم میام اگه مشکل درسی داشتم میام...

    همه جریان منو میدونن سانان شما هم داری میری؟من میام ولی دیگه کم میام اگه مشکل درسی داشتم میام پیش تو نری یه وقت
  7. parastoo kh

    تکتا جونم اگه بمونم نباید چشمم به بهنام بخوره میتونی جریان کامل رو از بهزاذ یا مه سیما یا جودی بپرسی

    تکتا جونم اگه بمونم نباید چشمم به بهنام بخوره میتونی جریان کامل رو از بهزاذ یا مه سیما یا جودی بپرسی
  8. parastoo kh

    کجایی؟؟

    کجایی؟؟
  9. parastoo kh

    سلام تکتا جونم خوبی؟ منم دلم واست تنگ شده سال نو شما هم مبارک امیدوارم سال پرباری واستون باشه...

    سلام تکتا جونم خوبی؟ منم دلم واست تنگ شده سال نو شما هم مبارک امیدوارم سال پرباری واستون باشه شاید همین روزا واسه همیشه از باشگاه برم
  10. parastoo kh

    سلام بهزاد جان خوبی؟من دو روز نبودم چه خبر؟زنت رو پیدا کردی؟

    سلام بهزاد جان خوبی؟من دو روز نبودم چه خبر؟زنت رو پیدا کردی؟
  11. parastoo kh

    سلام سانان خوبی؟ چرا سوسک کذاشتی تو پروفایلم من میترسممممممممممممممممممم جنس سوسک کشتم خوب نیست...

    سلام سانان خوبی؟ چرا سوسک کذاشتی تو پروفایلم من میترسممممممممممممممممممم جنس سوسک کشتم خوب نیست زدم نمرد امشب اگه سرعتم خوب بود میام بریم باشگاه گردی فعلا بای
  12. parastoo kh

    ممنون از درخواست دوستی وعکس بوس

    ممنون از درخواست دوستی وعکس بوس
  13. parastoo kh

    میدونم داداشی منم باهاتون شوخی میکنم

    میدونم داداشی منم باهاتون شوخی میکنم
  14. parastoo kh

    قابلی نداشت اقا احسان شما چقدر به اسلحه علاقه دارید

    قابلی نداشت اقا احسان شما چقدر به اسلحه علاقه دارید
  15. parastoo kh

    مگه یه دونه پسری؟یا تهتقاری؟ من یه ترم شوشتر خوندم از تنهایی دیونه شدم حالا هم واسه لیسانس میرم...

    مگه یه دونه پسری؟یا تهتقاری؟ من یه ترم شوشتر خوندم از تنهایی دیونه شدم حالا هم واسه لیسانس میرم علمی کاربردی که اهواز باشم
  16. parastoo kh

    اره من همه غذا ها رو میخورم من بچه بودم بابام باهام دعوا میکرد اگه غذایی نمیخوردم میگفت نباید بد...

    اره من همه غذا ها رو میخورم من بچه بودم بابام باهام دعوا میکرد اگه غذایی نمیخوردم میگفت نباید بد غذا بشی
بالا