نتایح جستجو

  1. massom11111

    *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    البته نه اینکه بلدما یه چیزایی میخوام بخونم که شروعش با این مطالب بوده :) منظور از وب چيست؟ وب شبکه ای است متشکل از تمامی کامپيوترهای دنيا، شبکه ای از شبکه ها. اينترنت، وب، WWW ، web يا World Wide Web همگی يک چيزند. تمامی کامپيوترهای وب ميتوانند با هم ارتباط داشته باشند. کامپيوترهای موجود در...
  2. massom11111

    *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    سلام به همگی شب بخیر خوب چه کارهایم ؟؟؟
  3. massom11111

    مسابقه بیست سوالی

    :biggrin: نه نه گلاب این جواب نیست :surprised: او سلام آقا خوبه ما که اینجا هلاکیم شما جای ماهم از هوا استفاده چندین برابر میکردین ;)شما هم جوابتون اشتباه بود او گلاب جان اینو تو باید بگی دیگه عزیزم :D نه متاسفام جواب اشتباهه :mad::biggrin: اره جفتش تو دستمه ولی ربطشو نمیگیرم :surprised:
  4. massom11111

    *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    سلام نظرتون نظر خیلی خوبیه و موافقم ;) فقط اینکه اگر هر کس بخواد چیزی که دوست داره بخونه ودر مورد اون مطلب خونده هاشو ارائه بده فکر کنم یه مقدار هرجو مرجی .. یعنی مطالب پراکنده میشن و هم اینکه حجم مطالب بالا میره چون هرکسی از یک جایی میگه شاید نتیجه مطلوبی هم نتونیم از ارائه مطالب خونده شودمون...
  5. massom11111

    صندلی داغ : فلق(مدیر تالار اسلام و قرآن)

    سلام فلق خانم . من همیشه فکر میکردم ستنون از اینه که هست بیشتره برام جالب بود که توی این سن به این درک و اعتقاد و اون رابطه محکم و نزدیکی که با خدا داری رسیدی برای تو آرزوی موفقیت در تمام امورت دارم و ازت میخوام که منو و بقیه بچه هارو دعا کنی که اگر گهگاهی بازیگوشیهایی داریم و غفلت میکنیم...
  6. massom11111

    *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    سلام بر شما :smile: چرا نمیخوایم :) قدم میهمان همیشه بر روی چشمه خوش امدید امیدوارم این تاپیک برا شما مفید و جالب باشه و ما هم از نظرات و اطلاعات شم بهره مند شویم :smile::);)
  7. massom11111

    *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    سلام به روی ماهت :surprised:اوه ببخشید سلام عرض شد :cry:خوب اره اونم درست میگی چه خبر اینجا کسی هست یا نه ؟
  8. massom11111

    *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    تنها دلیل وقت گذاشتنم علاقه ام به ترم اولی هاست . ترم اولی ها خیلی از سال بالاییها جلوترند زیرا اونها میتونند اشتباهایی که سال بالاییهاشون در طول تحصیل مرتکب شدند رو مرتکب نشند .;) مرسی مهندس با این انرژی مثبتی که دادید پایم تا اخر :);)
  9. massom11111

    *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    در ضمن امیدوارم شما ترم اولیها دست از بازیگوشی وردارین :D:D :biggrin::biggrin:و بجای این همه قربون صدقه هم رفتن :D:biggrin::D:redface: تاپیک رو به سمت علمی شدن سوق بدیم . موفق باشین .;) سلام ارغوان جون ببخشید بخاطره اعتراضات ارغوان خانم شبت بخیر ایشون منظورشون ما که نبودیم...
  10. massom11111

    *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    شهر الکترونیکی در این شهر تمامی تجهیزات از وسایل منزل بگیرید تا ماشین شما ، وسائل حمل نقل عمومی و مسافرتی و ترافیک شهری ، سیستمهای امنیتی ، سیستمهای سازمانها و شرکتها ، وضعیت بهداشت و درمان ، اعمال بانکی و به طور خلاصه تمامی اجزای شهر توسط یک کامپیوتر مرکزی بدون نیاز به کنترل هیچ فردی ، بدون...
  11. massom11111

    مسابقه بیست سوالی

    تو داری سوال میکنیا همش :D اسیایی نیست 15 خندت باسه چیه جونم 17 وااای راست مگی دانشگاه هاروارد اگه میشد چی میشد :cool:18 اونجارو زیاد نمیشناسم 19 واقعا این تاپیکو زدو رفت :biggrin: منم جواب نمیدم تا اونم بیادو نظر بده خوبه ؟:redface:
  12. massom11111

    *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    ;) شبه خوبی بود .شبه خوبی داشته باشی گلم :gol:
  13. massom11111

    *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    خواهش میشه منم واقعا برا کسانی که برگشتن فقط بخاطره خدمت به وطنشون احترام و ارج و قرب زیادی قائلم .خدا نگهدارشون باشه :gol: سوای زرق برقی که میگی شرایط کاری دیسیپلین کاری قوانین و.........چیزایی که گفتی جاش نیست فکر کنم اگه آقا علی بیاد یه اخطار بهمون بده که از موضوع تاپیک پرت شدین...
  14. massom11111

    *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    خوب دیگه حرف در مورده اینکه چرا ؟؟ تموم .:cool:خیلی مفید بود و استفاده کردیم :):biggrin: راستی دیدم اقای دادوند یه پیشنهادی در مورده شهر کاملا الکترونیکی داده بودند نظر جالبیه نه ؟؟؟؟
  15. massom11111

    *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    ارغوان جان عذر خواهی میکنم سرورم خیلی کنده وقتی تایپ میکنم 3 بار باید سند کنم برا همین عقب میوفتم همش من دوباره قربونت برم :Dچقدر تو مهربونی وقتی کسی رفت و اطلاعات کسب کرد مطمئن باش نه میزارن برگرده نه خودش میخواد برگرده یعنی دیگه حس وطن پرستیش گل کنه و برگرده بعد مدتی خودش برمیگرده :(
  16. massom11111

    *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    اوه البته جاش نیست هیچوقت جاش نیست ؟ چطور این علی اقا نیومده ؟ میدونی ارغوان صحبتهای ما صحبتهایی که همه کمو بیش میدون فقط بقولی کاری از دسته کسی برنمیاد یعنی چرا برمیاد قدرتشو هم دارن میتونن وقتی بچه های بااستعداد ما اینجا دارن پر پر میشن و اونا فکر کمک به ................نمیدونم بحث در...
  17. massom11111

    مسابقه بیست سوالی

    نه خانمم شده 14 تا حالا حالا مونده تا 30 :smile:
  18. massom11111

    *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    اولا اینکه قربون ارغوان جونم برم که اینقدر پایست و خانم و اینقدر رو قولایی که میده ارزش میزاره قربون قربون قربون :heart: دوما قربون صدقه ما ربطی به جدی شدن یا نشدن بحث نداره :razz: سوما با نظرت موافقم مهندس ;):)
  19. massom11111

    *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    نظرت بر دیده منت خوشگلم ;) اره خوب اینطوری بهتره چون وقتی زمان خاصی مشخص بشه ممکنه همه نتونن شرکت کنن ارغوان هر روز یه موضوع یعنی چی ؟ یعنی فقط میخوایم بحث کنیم و دنبال مشکلات و حل اونها باشیم گلم ؟:biggrin: من یه نظری دارم برا زمانی که تصمیم گرفته شد وارد مباحثه علمیه رشتمون بشیم چون دیدم...
بالا