نتایح جستجو

  1. massom11111

    *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    اما میاریو بعد میگی موافقم خوشگل بلا :) ارغوانم منظوره من از امکانات شرایطه مادی خودمون نبود منظورم شرایطیه که باید برامون تهیه بشه چرا 3 نفر پای یک کامپیوتر ؟؟؟چرا فقط و فقط پول گرفتن مهم شده چرا پول دادنو نمره گرفتن مهم شده چرا درس نخوندن دیگه عادی شده وقتی که به بطالت میگذره زیاد شده حس علاقه...
  2. massom11111

    *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    :gol: اره خانمی من که هستم اول بزار ببینم دیشب چه خبرا بوده اینور اونو به یه جایی برسونیم بعد موضوعه جدید باشه ؟؟؟
  3. massom11111

    *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    دعا کن دستم بهت نرسه...وگرنه دونه دونه موهاتو میکنم...(شوخی میکنم ها)...جات خیلی خالی بود دیروز...ایشالا امشب ببینمت تو بحث.... :whistle::w05::sweatdrop::crying:شرمنده عزیزم کارام طولانی شد دیر رسیدم :redface:شمام رفته بودید لالا:cool: خوبی که ؟دیشب چه بحثی بودا حسابی ایرانیارا بردی زیر...
  4. massom11111

    *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    جدییییی حیف شد فکر کنم ما بد قولی کردیم ناقلا جان شبت بخیر عزیزم
  5. massom11111

    کی این لباسو می پوشه!!

    الهی که همش فکر تمیزیو زیباییه این گلاب شاید از این سربازایی که تو جنگهای صلیبی شرکت داشته و در زمان برگشت از جنگ گفتن قربونت یه دورم اینجا برا ما بزن :surprised:
  6. massom11111

    *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    سلام به همه مهندسین عزیز و بزرگوار شبه همگی خوش واااااااااای ماشالله این تاپیک از دیشب به اینور چقدر مراجعه کننده داشته واقعا باعث خوشحالیه یه تشکر از همه شما و بچه هایی که بدون منت و ادعایی دوست دارن اطلاعاتشونو در اختیاره بقیه قرار بدن .خواستم یه عرض ادب کنم بعد پستهارو بخونم ببینم کجای قضیه...
  7. massom11111

    مسابقه بیست سوالی

    هااااااااا میبینم علاوه بر شیطنت زیرکم که هستی :D کشوره نه سالی جان 8 اره بخدا مخصوصا با دزدان دریائی سواحل کارائیب میچسبه 9
  8. massom11111

    *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    فردا ساعت 11...تصویب شد دوستای خوب؟؟؟؟ انشالله باشیم در خدمتیم :gol::)
  9. massom11111

    *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    میدونستی c#ازc,c++آسون تره;) جدی شاید بخاطر شی گرا بودنشه میگم اینجا میتونیم یک سری اموزشهای مفدماتی و متوسط در مورده این زبانهای شی گرا و برنامه نویسی های وب داشته باشیم که اول باهاشون یه اشنایی پیدا کنیم تا یه حدودی و بعد بر حسب علاقه خودمون یا از طریق کلاس یا سی دی اموزشی ادامش بدیم :que:
  10. massom11111

    *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    سلام معصوم جون..خوبی....بیا دربازه رشتت صحبت کن...که دوسش داری....درباره زبانهایی که تا حدی بلدی...خلاصه هرچیی دوست داری....البته با اجازه علی من راهنمایی کردم....ببخشید دیگه... مرسی گلم از راهنمائیت اولش این رشترو با میل و رغبت انتخاب نکردم یه جورایی شاید اسمش برام جذاب بود و به قول بچه ها...
  11. massom11111

    *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    سلام شبه همیه ترم دومیهای کامپیوتر خوش :smile:به به ارغوان گلمم و ناقلا خانمم که اینجاست ؟ خوب قراره چیکارا کنیم ؟
  12. massom11111

    >><< عرض تسلیت>><<

    وااااااااااااای من همش چشمم به این تاپیک میخورد ولی نمیدونم چرا اصلا تمایلی نداشتم بازش کنم ولی کفتم به یکبارش بد نیست که اومدمو دیدم ..................... گلاب عزیزم میدونی که وقتی بهت میگم باهات همدردی میکنم واقعا از ته دلم میگم :heart: بهت نمیگم ناراحت نباش غصه نخور گریه نکن چون خودم...
  13. massom11111

    مسابقه بیست سوالی

    نه عزیزم 6 قربونه اون چشمه خوشگلت گلاب جونی شد 7 خانم مهندس البته خیلی دوست دارم پایه هستم اگه پایه باشی یه سر بریم شد مصر 8
  14. massom11111

    *** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***

    سلام به همه مهندسای کامپیوتری محترم خیلی ممنون بابت این تاپیک:) البته من ترم دوم هستم و شاید اونقدری اطلاعات مفید که بشه در سایت قرار داد نداشته باشم ولی دوست دارم در حضورتون باشم و از اطلاعات ارزشمند شما استفاده کنم و تا اونجایی که از عهدم برمیاد مفید باشم :smile:
  15. massom11111

    مسابقه بیست سوالی

    5 نه گلم
  16. massom11111

    مسابقه بیست سوالی

    3 خوب اره ولی الان یکم زوده صیاد جان اونم دنیاییه برا خودش ولی بعدا 4
  17. massom11111

    مسابقه بیست سوالی

    چشم جناب :) البته ایرانو خیلی دوست دارم ولی اونجاییرو که دوست تر دارم ایران نیست خوبه ؟؟؟؟
  18. massom11111

    مسابقه بیست سوالی

    نه 2 .....
  19. massom11111

    مسابقه بیست سوالی

    البته میگن کمی شبیه اونا هستم :biggrin:ولی نه 1
بالا