وااااااااااااای من همش چشمم به این تاپیک میخورد ولی نمیدونم چرا اصلا تمایلی نداشتم بازش کنم ولی کفتم به یکبارش بد نیست که اومدمو دیدم .....................
گلاب عزیزم میدونی که وقتی بهت میگم باهات همدردی میکنم واقعا از ته دلم میگم :heart: بهت نمیگم ناراحت نباش غصه نخور گریه نکن چون خودم...