معیار من برای دوست داشتن کسی خوش خلقی اون فرده.. ولی اگر همین رو ملاک قرار بدم که نمیشه.. ممکنه اون فرد یک آدم درونگرایی هم باشه که فقط نقش خنده رو لباش کشیده شده..
در اینکه انسان در اخلاق و رفتاری نمیتونه مطلق و به حد غایت باشه شکی نیست.. ولی باید حد اقل ها رو بتونه داشته باشه..بعضی از اینها...