سلاممم :gol: :gol:
الهی عجب بابا من فقط یه ساعت کلاس داشتم این همه فرصت سوزی کلی متاسف شدم.. البته یه کم هم رفتم دنبال تعمیر ماشین 77 تم.. من هم شرمندم هم ناراحت..
چه قدرتی داره این قطعه پلاستیک که فقط اسم دل رو قرض گرفته ولی تونسته یخ رو ذوب کنه و توش کلی جا برا خودش باز کنه.. به به به...
اگه تنها نقطه مثبت زندگیت بره جنگل و تو بارون هم پیداش نشه حاضری برا پیدا کردنش... هر کاری بکنی..
من بعد ها عاشق لهجه خوشمزه اصفهونی شدم.. وگرنه تو تی وی اصلا خوشم نمیومد.. تا اینکه یه دوست اصفهانی.. البته نجف ابادی پیدا کردم.. معرکه است.. مثل اینه که داری وسط بیابون پپسی خنک میخوری.. خیلی...
اوووه نمیدونی قدرت این بنده خدارو..ممکنه این وسط خونت رو زمین بریزه ول کن بزار با بدبختیاام بمونم.. خودت رو اذیت نکن..
ایوای من برم دیگه شبت خوش فردا کلاس دارم باز
[IMG]
زبونت نمیچرخه واسه ژ که ج میگی.. یا این مد جدیده؟ به من هم بگو این موارد نو رو هنوز تو عهد محمد خان قاجارم انگار به قول تو
[IMG]
مثل پیام این عکس خدافظ شبت خوش
ای بابا خودت که میدونی ماه در کشاکش با زمین و خورشیده و البته نورش رو از خورشید میگیره... هی بد نیستم باز هم میگم از هیچی بهترم..
رباب نمیترکونه خفه میکنه.. میکشدم اگر بفهمه به هزار مصیبت خوابوندمش و اومدم.. البته اگه متوجه بشه میگم که این لاو معکوسه...
من که میدونستم انسان لطیف القلبی هستی اینم نشونشه...حالا جنسش رو میگی که من قیمتش رو بپرسم باشه 80 تومنیه دیگه البته اگه از اون کم وزنای اصل باشه.. ولی عالیه اینجوری کمتر لطمه روحی میخورم.. مرسی.. پس حریم مریم یوخدو
اون رو خودم هم نمیدونم یوحنا خانم..
مشکلی نداره اگه بری تو صفحات.. چون این کتاب تاریخ فقط پیش خودم محفوظه.. دنیا پر از حاجی هاییه که دور هر مکعبی حاضرند طواف بکنند. منم یکی از اونها..
من فقط لیست سیاهی برا خودم درست میکنم که جای دیگه اعتبار نداره
حریم یوخدی
با کتانی میتونی هرجایی بری
امان از روزی که با کفش پاشنه بلند رو احساساتم پا بزاری.. اونوقت دیگه حسابت با کرام الکاتبینه.. سرگذشتت وارد کتابای تاریخ خواهد شد