عهههههه!!!؟؟!!
باشه یکی تو.. نوبت من هم میرسه خیلی مواظب باش که من بد جایی حالگیری میکنم..
چه جالب راست میگیا کامپیوتر هم با این عظمتش ساعت داره.. تو الان چند جایی اصلا... مزاحم اولمویام بیر دفعه؟!!؟
سر کار بودم الان؟
کلی دویدم تا انتهای ساختمون تا ساعت رو برات بخونم..
نه ساعت من کپک زده باور کن..بهش اطمینان نکردم وگرنه رو مچم بود واسه همین از رو اون نگفتم.. حتما ساعت شما بسی زیباتر و مجلل تر است.. دولتدی دی ییپلر کاسیپ دی ییپلر بابا
ای بابا سیبزمینی یکی از حد اقل قوت لا یموتایییه که خدا خلق کرده ..
این سنجابه کلی فندق خورده اخه
..اونقدرام که میگی نیستم... کلی خرج عمل زیباییم کرده ربابه جانم
این از جی بلانته همون که بحثش بود امیدوارم که همون آهنگ باشه که گفته بودی
Goodbye My Lover lyrics
Did I disappoint you or let you down?
Should I be feeling guilty or let the judges frown?
'Cause I saw the end before we'd begun,
Yes I saw you were blinded and I knew I had won.
So I took what's...
I am a dreamer and when I wake,
You can't break my spirit - it's my dreams you take.
And as you move on, remember me,
Remember us and all we used to be
I've seen you cry, I've seen you smile.
I've watched you sleeping for a while.
I'd be the father of your child.
I'd spend a lifetime with you.
I...
آللاااااااااااااااااااااااااااااهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
باشه.. منو تنهایی همیشه باهمیم..
میدونی این چه دردیست در میان جمع بودن ولی در غربت خود تنها نشستن؟؟
من خودم هم صورت متضاد این آفرینش هستم
ساغول
من عاشق کال آو دیوتی نسخه های 1 و 2 هستم... و چندیدن بار هم تمومشون کردم.. و جز این ها کمتر بازی میکنم... والبته این بازی رو در حد مرگ سئودیم و اوینادیم آدی شاید left for death
[IMG]