اون بابا؟ هاهاهاهاها
فقط باید همون اول اسمش رو میگفتی به سیستم بقیش با خودش بود سیستم..
کار خاصی نبود.. بابا یکی نیست به من بگه به من چه...!! اصلا از حرفام که حالت نصیحت گونه داند خوشم نمیاد یجوری میشم.. باشه اگر میری شب خوبی برات ارزو میکنم.. یعنی چی شب خوب.. ادم بگیره بخوابه صبح عین بچه...
اره منم یه ذره البته یه ذره خندیدم :d
بیخیال اتفاق میفته این چیزا ولش کن..
نه بابا ول کن ای دی اس ال رو همین خوبه اعتیاد اوره.. واللا چی بگم.. اینکه جوابم رو میدی کمال لطفته و کلی معذرت میخوام اگر بهدرد سر افتادی..
اه برا پیدا کردن نفرات هم میتونی اون بالا "گروه ها رو بزنی و از زیر مجموعه اش...
راست میگی عجب اشتباهی بابا اشتباه خوبی بود چون اینجوری بهتره که فعلا نمیری..
نه باور کن من اینجوری فکر کردم.. حسه هه به بیراهه رفت دیگه... چقدر این بی ام دی تو ذوق میزنه ها
گلی از خودته :gol: :gol: مرسی
وای نه میترسم مثل لاله و لادن بشم و هردو طرف کشته بشند.. بزار بمونه همینجوری..
مرسی الان چوخ بهتر شدم باور کن.. همین صحبت کردن خیلی مهم و زیباست.. خیلی هم موثره.. این اهمیت دادن به طرف مقابلمونه و ارزش نهادن به احساساتشه..
شاید من هم از قضای خوب روزگار سهمی از این...
بابا تو صفحه خودت چرا اخه؟
رفتم دیدم اون خودش هم عوض کرده دیگه یه چیز دیگه گذاشته..
راست میگی خب منم همین رو میگم.. بیحجابی نیومده بهشون..
مگه به تو اومده بیا درستش کن....
داری معتاد میشیا جمع کن دیگگهههههههههههههه:w00:
یوهنا جان باور کن تو نمیتونی پاشنه دار باشی حتی اگه بخوای فیلمش رو بازی کنی زود میفهمم.. اون دوثانیه تقصیر من بود..
این همزاد با یه عمل توسط یه متخصص جدا میشه.. وگرنه میتونه بد تر هم بکنه من رو.. نمیدونم من که بهش عات کردم... شاید هم نخواستم برم زیر تیغ
نه داری از رفتن میگی الان نه؟
چرا اخه همه دارن همین رو میگن.. مگه من چی هستم که با این همه غصه خاطرات زندگی بتونم بکنم.. رفتن رو لحظه ای نکنی که یامان وضعیته دوشرم..
من یادم نخواهد موند فقط یه نقطه و خال سیاه بیشتر خواهد شد همین..
ولی رفتن حق همه است چون امدن اجباری بد
شرمنده یه جایی بودم..
خب اسمش یا شبیه اینه
eshragh archi
اون قدیمیه ولی البته که اون باید عوض کنه نه تو..
دوباره بگردی پیدا میکنی الان میخوای من بگردم اصلا
زرد مقابل سبزه و خاکستریش هم مال لایه مرموز این جامعه است که متمایل به همون زرده
مرسی.. از بخششتون!!
من اصلا حافظه ام درست نیستا میدونستی.. ماه دیگه اسمت یادم میره اینان ها..
رنگها؟ این صورتیه؟ هیچی بابا من یاد اون تایپیک رو اینجا تکرار کردم فقط.. اونجام خب معنیش خاصه خب.. دخترا صورتی پسرا قرمز.. همین و همین باور کن.. مگه قراره هر کار من با منظور باشه!!
چوخ گوزل= خیلی زیبا
باشه قبول بنداز رو شهر ما. عیب نداره..
میدونی فروغ شعراش حسه فقط و نمیدونم من دوسش دارم غیر اون نتونستم نامی از شاعری به زبان بیارم.. عکس شاعرانه بود خب..
این درسته حالا من بگم ربط گوسفند به باربی چیه؟
اه
سلام
به به دوست دایال اپی بنده :gol: :gol:
چه نوشدارویی؟ مگه عطاری داری/ منم مریضم یه جورایی..
خوب میشه بحمدا...
خوب این اواتار رو اشراق نامی داره اینجا.. اونم تازه عوض کرده... از گروه زردای خاکستری..
من کاری نکردم مرسی
فکر نمیکردم اینقدر به دل بگیری که این کلمه یادت مونده باشه . واهههههههههه.. ولی من الان حس میکنم که باید بگم من واقعا شرمندم.. دخترها هستند حساس در مقابل حرفهای نیشدار
من معذرت میخوام باور کن.. جزوی از شوخی های تو تایپیک بود... ولی میدونم که درست نبود اینکار...
نه بابا؟ چرا؟ فردا که تعطیله.. میخوای بری سفر مشهد اینا؟
خدا خیرت بده بابا عجب تصمیم کبرایی گرفتی..
شاید کار درست رو تو میکنی یوهنا جان .. اینجا داره محدودیت ایجاد میکنه برای ازادیهای انسان البته نه از اون لحاظ بلکه از اون یکی لحاظ.. باشه هر جور دوس داری به آپشون
من این چیزا رو بیلمم. بی ام دی دال قاباغی یوخدو... غیر قابل کنترلم..
میگم خوب داری از زهره حمایت میکنیا.. میرم یه چیزایی مینویسم تو تایپیک اوغلان قیز ها که جز جگر بگیریدا..
ها؟
هیچی نه اینکه هیچ پستی نزدی کمی تا قسمتی ابری شدم.. دئدیم شاید داری تو گوگل دنبال مقاله میگردی
اره تنهایی با من به دنیا اومده اصلا.. الان دارم با فرزان تایپیک بازی میکنم از فرط تهنایی..
میدونم تو همیشه خوبی همیشه خوبی... خوب مثل یک خوب..
اپشون کن ولی جون من تحلیل رو ول کن.. بزار اونجا چیز بشه