سلام.. ببین باهات بد افتادنند از بس دیر به دیر میای..
اوه اره فهمیدم گفته بودی ه دیال اپی.. این گناه تو نیست.. تکنولوژی خیلی جلو رفته ولی تو هنوز موندی تو زمان تلفن کارتی و این حرفا.../شوخی/
اه سوال فکر کنم یه اموزش در مورد اکسل برای عمران میخواستم.. نمیدونم یادم رفته.. ببخش دیگه اگه یادم افتاد...
رنگ جهانی بود..
باشه یکی من واموندم یکی هم سن حاجی
نه بابا این رو به عموغلو اسحاق بگو که از روز اول نتونسته ایمانش رو به تو تکمیل کنه..
راستی بهش همسر میگفتی یا مامان
من ایمانم رو با سایش پیشانی منقوشم بر پروفایلت نشون میدم..
سلام.. لطف داری.. توهم ایده های اتششین من رو با کبریت نظراتت منور ساختی...
جالبه که برنامه کوهت در امروزی که تعطیله به راه نباشه.. الان عمو اسحاق حکما تو کوه داره قلیان به دست داره اهنگ من رای میدهم رو زمزمه میکنه...و اسپاو قارداش هم از...
خب یه سوتی از اون بزار پس/هاه ها/شوخی بودا به دل نگیر/هرکس زیبای ذاتی خودش رو داره به صورت نیست سیرته شاد مهمه..
باشه منم اگه بتونم صبح شهادت رو هستم سعی میکنم وصل باشم یه چیزی میخواستم بخوام ازت که الان ممکن نیست انشاا... فردا ممکن گردد شب تو هم خوش به قول بر بچه های اینجا خواب خوب ببینی:gol:
نه بابا عکس بگیر سوتی یه خوبیه ها باورکن.. مریم جان..
نه بابا کجا بری سایت غلط کرده با خودش کجا بری اخه... موندن در اینجا جزعی از حقوقته باورکن بمون و مبارزه کن و حقت رو بگیر..
من از فرط خستگی خیلی موقعیت ها رو از دست دادم و گرفتم خوابیدمم.. عجب اخلاق قشنگی داری تو..
دعوا من گفتم؟ اهان خب با اهل...
سلام شبت خوش.. مرسی که هستی
خوبی خوشی؟
من واللا از ظواهر امر پیداست که خوم انگار..
تعجب کردم اینوقتا نمیومدی.. چه جالب شد.. واسه صبح شرمنده شدم که نبودم.. عکس تو هم قشنگ بود و جالب البته مرسی..
کار رو چیکار میشه کرد باز فکر کن اگه خونه میموندی باید همش دعوا میکردی و اعصاب خوردی.. پس نعمتیه الان نه؟
متلاشی نشم که نمیتونی ببینی.. باشه خیلی چیزا رو بدون دیدن باید قبول کرد..
اره باور کن.. حتی ممکنه برم اون خلوتگه رازم و کلی تخلیه احساسی بشم اونجا..
مرسی.. هر چی هست همینجا دفن میشه... امشب هم سنگ ها در معرض فرسایش بودند.. ولی تو مقداری تونستی جلوش رو بگیری
مرسی واللاه میگم ها