شما پسرین جای دختر ها نیستین .خانم ها اصولا به زیبایی و اینکه زیبا دیده بشن نیاز بیشتری نسبت به مرد ها دارن ...اما فلسفه ای در کار نیست ...همش جنبه روانی داره ...
توی ایران هم من فک میکنم به خاطر این که حجاب دور صورت ومو کمتر از صورت به چشم میاد صورت ارایش میشه که بعضی ها دیگه شورش کردن .خودشونو...