تا حالا یه بار گرفته . تو محوته بودیم با دوستام داشتیم می رفتیم بیرون شام .. بعد یوهو اومد به همه یه گیری داد کارتمونو گرفت . منم تا 2 هفته نرفتم کارتمو بگیرم بعد از 2 هفته رفتم با اون آقا حراست اصلیه که دفترش سازمان مرکزیه دعوام شد . اخه نیمیدونی چه پرونده ای واسم درست کرده بودن بی ... ولی...