نتایح جستجو

  1. zeinab68

    ***لذت ترم بالایی بودن***

    چه با حال . خوب به من نمی گفتن .
  2. zeinab68

    ***** صندلی داغ _zeinab68 *****

    تنهایی رو دوست ندارم .. کلافه ام از تنهاییم . آره به این فکر کردم .. اما وقتی تنهام چه میشه کرد . شعله زرد . سه شنبه تو مهر ماه . وقتی یه مانتو برام دوخت . چرا شبیه پارادوکسم ؟ اوهوم بسه ... ممنون سلامت باشی
  3. zeinab68

    صندلی داغ اعضای تالار مواد

    ازت حرف می کشیم . اگه حرف نزنی به رضا و علی میگم بیان ازت حرف بکشن .
  4. zeinab68

    ***** صندلی داغ _zeinab68 *****

    سلام .. خیلی زیاد خیلی نه اصلا اگه بخوام رشتمو عوض کنم میرم شهر سازی سرامیک
  5. zeinab68

    ***** صندلی داغ _zeinab68 *****

    mold_silver و خودت اینکه چه کسیو تو تالار از همه بیشتر دوست دارم . بد نیس . اگه آدمو الاف نکنه . خسته نباشیید فرهنگ جونی . بوووووووووووس
  6. zeinab68

    ***** صندلی داغ _zeinab68 *****

    برو استراحت کن . جون منم خسته شدم . آرهههههه :redface: اتفاقا تنها رشته ای که به درد میخوره سرامیکه . نمی دونی که . سرامیک عشقه . چون هیچ ربطی به هم ندارن ؟ ازشون اطلاعات زیادی ندارم ولی از بین خوردگی و ریخته گری سرامیکو انتخاب می کنم . قزوین
  7. zeinab68

    ***** صندلی داغ _zeinab68 *****

    زندگی سخت نیست . به شرطی که سختش نگیری . چون پیرمرده پشت پرده لالا کرده .. هوا سرده آیس پک . وای منم دلم خواست . شدیددددددددددددددددد . خیلی زیاد . عاشقشم هیشکدوم . تو ترکم . جلوم ازین حرفا نزن .
  8. zeinab68

    ***** صندلی داغ _zeinab68 *****

    هیچکدوم خودکار مامان بابایه همه ی ماها قطعا " سرامیک "
  9. zeinab68

    ***** صندلی داغ _zeinab68 *****

    هیچ کی تو دنیا مثه مادر نمیشه . دلم می خواد از اینجا نفسم با نفست دو تا میشه . جیگرتو موش نخوره که جیگرم تنها میشه . خوشگلا باید برقصن وای که از امروز غم دنیا رو نخور .. عزیزم غصه ی فردا رو نخور ( خواننده : منصور )
  10. zeinab68

    ***** صندلی داغ _zeinab68 *****

    آذم فلسفه میگن از مو باریک تره . وقتی راهنمایی بودم یه تحقیق از توش در اوردم . یادم نیس آره اینم یکم خوندم . ولی الان یادم نیست . اقرا بسم ربک الذی خلق
  11. zeinab68

    ***** صندلی داغ _zeinab68 *****

    دکتر رجبی :biggrin: خیلی چیزا ولی اکثرا در حال امار درآوردنیم . یعنی اینکه کی با کی دوست شده و از اینجور حرفا .. نمی دونم . نه زیاد . فقط وقتی شورش بشه پایه ام چون هیجان داره . :D تو همایش نانو وقتی داشتم 2 تا کیف بر می داشتم آقا مهدی سرم داد زد من گفتم اون یکیش واسه دوستمه .
  12. zeinab68

    ***** صندلی داغ _zeinab68 *****

    1 - برزخو دوست ندارم . ولی از دوزخ شاید بهتر باشه . باز تو برزخ یه امیدی هست واسه بخشیده شدن ( اعمال ما تاخر ) 2 - بهشت 3 - سیب . انار . بقیشو نیمیدونم . 4 - واقعا وحشت ناکه . 5 - شهادتین واسه کسی که مومن و پاک از دنیا میره نوایه دلنشینه .
  13. zeinab68

    ***** صندلی داغ _zeinab68 *****

    1 - آب 2 - آره . همیشه 3 - آره . mold_silver رو . چون حرصم میده . 4 - پر از گرگ شده . همه نقش بازی می کنن . 5 - زمانی که امام زمان بیاد دنیا مدینه ی فاضله میشه . یعنی جامعه ی ایده آل
  14. zeinab68

    ***** صندلی داغ _zeinab68 *****

    1 - جسارت اگه همون جرات باشه خیلی خوبه . 2 - نه نیمیشناسم 3 - اوهوم بعضی وقتا . چون مامانم میبینه همیشه منم به اجبار نیگا می کنم . 4 - نه زیاد 5 - بیشتر خواب
  15. zeinab68

    ***** صندلی داغ _zeinab68 *****

    1 - reza_1364 2- اصلاااااااااااا 3 - بستگی به نوع انتقاد داره . اما اگه همه ی شرایط یک انتقاد واقعی رو داشته باشه می سازه . 4 - نه 5 - چه مدلین ؟
  16. zeinab68

    ***** صندلی داغ _zeinab68 *****

    1 - در ظاهر نه . ولی بستگی به جمله داره 2 - اگر و تنها اگر پولدار بودم فقط درس می خوندمو سراغ کار نمی رفتم . 3 - خیلی وقته که تو پیغومی ندادی واسه من ( خواننده - حسن شماعی زاده ) 4 - کاشکی می شد زود تر بمیرم . 5 - زندگی رو دوست دارم با همه ی شیرینی ها و تلخی هاش . اما اون دنیا جذاب تره .
  17. zeinab68

    ***** صندلی داغ _zeinab68 *****

    آره . اولا آقا رضا . چون تاپیکامو حذف می کرد . الان که فهمیدم چی به چیه متوجه اشتباهم شدم . آره . بازم آقا رضا . چون تاپیکمو حذف می کرد منم باهاش دعوا می کردم . آره . خیلی خوبه فقط چند صفحه ازش خوندم . همون شعره بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم .. 10.25 درس مقاومت مصالح
  18. zeinab68

    ***** صندلی داغ _zeinab68 *****

    nokia5300 1 2 - دوستت دارم 3 - تعریف شریعتی رو نشنیدم اما عشق وجود نداره . عشق یه دروغه که به انسان ها می گن . و خیلی ها به دنبالشن و در راه پیدا کردنه اون راهو گم می کنن . عاشق به کسی می گن که محبوبشو به همه نشون بده و حاضر باشه واسه راحتیه اون هر کاری بکنه . حالا فرض کن شوهره من بگه عاشمه...
  19. zeinab68

    ***** صندلی داغ _zeinab68 *****

    1 - خودمو : دی 2 - خودمو : دی 3 - بد اخلاق نیست . میخواد همه ازش حساب ببرن . خیلی هم خوش اخلاقه . 4 - واسه اینکه کتک می خواست .
  20. zeinab68

    ***** صندلی داغ _zeinab68 *****

    من همونم که به یادت شب رو تا صبح گریه کردم . 2 - زنده باد ایران وطنم 3 - اگه تو نباشی روزم شب نمیشه . 4 - می توان از میان فاصله ها را برداشت .... دل من با دل تو هر دو بیزار ازین فاصله هاست . 5 - خدا جون متشکرم که منو دوست داری .
بالا