عجول بودن .
مهربونی.
فقط یه بار سر یه پسره یه بلایی آوردم . یعنی خواستم به یه پسری کمک کنم . افسردگی داشت . آقا زد عاشقم شد . بد تر بیچاره از چاله افتاد تو چاه . هنوزم واسه اون عذاب وجدان دارم.
سر استادا هیچ بلایی نیاوردم. فقط بعضی مواقع بچه ها رو متحد کردم واسه کلاس تعطیل کردن...
فعلا خاکستری...