قبولیه دانشگاه دولتی
نخوندن امسال برایه کنکور ارشد
با هیشکی . معمولا درد و دل نمیکنم . ولی با خدا همیشه میحرفم تو ذهنم . ( البته شایدم با خودم حرف میزنم ولی اخرش میگم خدایا ..)
نه اصلا . باورت نمیشه ولی همیشه تو همون اولین مغازه همه ی خریدامو میکنم چون همیشه از قبل میدونم چی میخوام بخرم . سریع...