یه چیزی جدا معلوم نیست که من این موردی که درباره قفل کردن تاپیک گفتم شوخی بود؟ :surprised: یه عده فکرای بد درباره من کردن :surprised:
باباااا شوخی کردم منم می دونم قفل کردن تاپیک کار مدیریته ! در همینجا اعلام می کنم هدفی جز مسخره بازی نداشتم :redface: باتشکر :gol::gol: همان کاربر که به...