سلام
آقای مدیر خسته نباشید ، کارتون عالیه :gol::gol::gol:
فقط یه سوال می شه این روش قفل کردن تاپیک رو به منم یاد بدید :redface: کار با مزه ایه ! می نویسید :
تکراری ....
قفل شد :gol:
بعد سریع قفل می شه منو داداش محسن خیلی امتحان کردیم نشد :redface: گفتم حالا که از همیشه مهربونترید این...