نتایح جستجو

  1. محمدیان

    سوغاتی.........

    برای ایشون هم بد نشد تاپیکشون بالا موند ولی برای من تجربه خوبی شد که ... بگذریم :gol:
  2. محمدیان

    سوغاتی.........

    من اصولا خیلی بچه سرتقم چشم نمی گم ولی نظر شما محترمه ، قصد جسارت هم نداشتم ، از پست اولتون خوشم اومد خواستم یه ذره باهاتون شوخی کنم ، به هر حال اگه جسارتی شده متاسفم :gol:
  3. محمدیان

    سوغاتی.........

    اوه اوه چقدر عصبانی ! والا ما هم پر دردیم ولی گذاشتنمون توی این دسته از ما پر دردتر هاش رو هم گذاشتن تو این خوشه ! بازم خدا رو شکر شکایتی نداریم! حالا شما چرا می زنید من که چیزی نگفتم :cry: :razz:
  4. محمدیان

    سوغاتی.........

    خوبه بابا شما هم که مثل ما مرفه بی دردید :D دلم سوخت براتون فکر کردم خوشه یک هستید :surprised: خوب این خوشه بندی برای رشد ادما انجام شده دیگه شما هم باید یواش یواش از دونه تبدیل به خوشه بشید :redface:
  5. محمدیان

    ده روش برای پیداکردن شوهر برای دختران

    :biggrin: خیلی بامزه بود ، خداییش توی این باشگاه چشم و گوش ما رو باز کردید ها :surprised: :biggrin:
  6. محمدیان

    سوغاتی.........

    پدر فقر بسوزه!با من بود ها!!!!:cry: ای بابا این حرفا چیه ! به برکت جنبش بعضی از دوستان سرعت اینترنت ما هم تعریفی نداره!:( مگه شما خوشه چندید :redface:
  7. محمدیان

    درخواست عجيب از مديريت تالار عكس

    داداش محسن که مهربونه ولی تاپیک آقا مهدی چه ارتباطی به داداش محسن داره :surprised:
  8. محمدیان

    درخواست عجيب از مديريت تالار عكس

    :surprised: نه چی می شه ! اون با من .... :smile:
  9. محمدیان

    درخواست عجيب از مديريت تالار عكس

    خوب عزیزم تکراری نزن! حق با مدیره ! ایشون سرور ما هستن ، همیشه حق با ایشونه ( پاچه خواری از نوع پیشرفته )
  10. محمدیان

    درخواست عجيب از مديريت تالار عكس

    اوه اوه دیگه آقای مدیر حتما اینکار رو انجام بدید دختری از خاندان امیرکبیر این دستور رو ابلاغ کردند ! :redface:
  11. محمدیان

    درخواست عجيب از مديريت تالار عكس

    گلم هرچی زدی لینکش رو برای منو داداش محسن بفرست ، ما تخصص داریم تاپیک ها رو کش بدیم :redface: می دونی که !
  12. محمدیان

    درخواست عجيب از مديريت تالار عكس

    ای بابا صبا جان نونمون رو آجر نکن ! :redface: ما تاپیک رفقا رو قفل نمی کنیم! تازه فقط می خواستم مهارت کسب کنم :surprised: برای زندگی آینده ام خوبه :D
  13. محمدیان

    درخواست عجيب از مديريت تالار عكس

    صبا جان شما که حرفه ای هستی آبجی! همه تاپیک هات به صفحه حداقل 30 می رسه ! یه کلاس آموزش هم برای ما بذار عزیز :gol:
  14. محمدیان

    درخواست عجيب از مديريت تالار عكس

    سلام آقای مدیر خسته نباشید ، کارتون عالیه :gol::gol::gol: فقط یه سوال می شه این روش قفل کردن تاپیک رو به منم یاد بدید :redface: کار با مزه ایه ! می نویسید : تکراری .... قفل شد :gol: بعد سریع قفل می شه منو داداش محسن خیلی امتحان کردیم نشد :redface: گفتم حالا که از همیشه مهربونترید این...
  15. محمدیان

    سوغاتی.........

    متشکرم بسیار زیبا بود :gol:
  16. محمدیان

    توووووولد توووووولد.....آقا تولد....خانم تولد...بدو بيا تولد بهترين و مهربون ترين آبجي باشگاهه.....

    پس ان شا الله به همه آرزوهاتون برسید :smile: یه دنیا سلامتی و خوشبختی و شادی براتون آرزو می کنم :gol: ببخشید اول صبحی تشکرام تموم شد!!!!:(
  17. محمدیان

    توووووولد توووووولد.....آقا تولد....خانم تولد...بدو بيا تولد بهترين و مهربون ترين آبجي باشگاهه.....

    من هم برای شما همین آرزوی زیبا رو می کنم :gol: امیدوارم در صبح ظهور شرمنده حضرت نباشم :smile:
  18. محمدیان

    توووووولد توووووولد.....آقا تولد....خانم تولد...بدو بيا تولد بهترين و مهربون ترين آبجي باشگاهه.....

    به به ملیحه گل ! حال شما خانومی ! متشکرم ان شا الله سالیان سال زنده باشی گل قشنگم:gol: مرسی آقا حمید ، چه جشن قشنگی ! خیلی زحمت کشیدید ممنون :gol::gol: ممنونم ، شما هم سلامت باشید :gol:
  19. محمدیان

    توووووولد توووووولد.....آقا تولد....خانم تولد...بدو بيا تولد بهترين و مهربون ترين آبجي باشگاهه.....

    داداش چه کم کاری ای ! شما که وظیفه ای نداری ! همینکه تبریک گفتید یه دنیا می ارزه ازتون خیلی ممنونم! شرمنده ام کردید :gol: مرسی ساغر جان :gol: ممنونم امیدوارم سلامت و موفق باشید :gol:
بالا