من نگفتم شما منتظر باشید که مادرتون براتون زن بگیره! ولی نظرم بر اینه بعد اینکه از کسی خوشتون اومد و بعد از یه آشنایی اولیه بقیه مراحل آشنایی در قالب خواستگاری و در کنار خانواده باشه ! باشما موافقم که انتخاب باید از طرف دختر و پسر باشه ! ولی با دوستی قبل از ازدواج موافق نیستم ! بر این عقیده ام...