من از اول این تاپیک دارم شوخی می کنم ولی الان می خوام جدی باشم و از مدیر تالار عکس تشکرم کنم و بهشون یه خسته نباشید بگم ، ایشون واقعا نظارت خوبی روی تالار عکس دارند و مدیر توانمندی هستند یه دست مریزاد و خسته باشید و خدا قوت رو خدمتشون عرض می کنم و از خدا می خوام بهشون قدرت بیشتری بده تا همینطور...