آه خب شمال اینجوریه خب شه روستاش فرقی نمیکنن که.. همه جاش زیباست و کلی امکانات داره.. منم تازه البته 15 سال ایناست اومدیم شهر وگرنه هر روز کارمون بازی با همین جک و جونور های باغ و اینا بود.. خیلی جالبه ها واقعا میگم..خوش به حالت خیلی دلم میخواد همون حس های روستا در من جوونه بزنه.. الان مثل همون...
من فقط دوست دارم سگ داشته باشم.. جک و جونور زیاد نداشتم.. یه زمونایی گربه فقط.. و یه بار هم موش همستر داشتم دوتا البته.. که اذیت میکردن و انداختمشون خونه یکی از دوستان..
وای من از مارمولک و نگه داریش میترسم.. وحشتناکند که عجب دل مردونه ای داری بابا..
از گوگل میارم برات اینا رو جای خاصی نمیرم...
اره خیلی با مزه و وحشتناکه.. شب نیاد یه دفعه به خوابت.. ولی باحالن خب مگه نه!! اگه دوست نداری این مدلی نفرستم ها.... من خودم از این چیزا خوشم میاد خیلی واسه همین دوست دارم بقیه هم بخندند.
سلام احوالت خودت در چه حاله .. امید که خوب و خوش و سلامت و تندرست و شاد باشی سپید جان..
[IMG]
ای بابا تو که گشت و گذارت همیشه براهه..
اون مسئله اسفالت شدن رو هم یجوری بپذیر چاره ای نیست... اسفالت بشه شاید بهتر تر بشه..
من اول هفته ای ها اصلا حوصله ادمیزاد واری ندارم باور کن.. کلاسا پشت سر همند..
سلام.. مقایسه ام بخاطر نیومدن تو در جمعه و من در شنبه بود که هر دو به پونه هایی متمایز درگیریم..
برا عروسیم هیچ ایده ای ندارم حاجی هیچی.. حتی گاهی فکر میکنم به همون هانی مون در شهر تو بسنده کنم.. نمیدونم شاید اونرو هم لغو کنم وبه یه قلیون بسنده کنم.. وضعیت فعلا خوب نیست اونقدر که رویاسازی هم...
[IMG]
سلام به پیر و پیغمبر هیچی.. دیروز اگه فرستادم.. باید بگم مخم حسابی تاب ورداشته بود از انبوه درسایی که داشتم..
جالب بود نوشتت..
عکست مرگ آور نبود طبق قبلیا.. ولی شیرین بود با طعم جنون
من این رو شب نوشتم..
سلام شبت بخیر خوبی؟ روز هم بخونی روزت بخیر خوبی؟
منم کلی تو ترک و این چیزام البته اول هفته ای ها اینجوریم ها..
مرسی خداحافظ
[IMG][IMG]
حالا بیا سر و تهش رو جمع کن..
تو که هر رنگی رو دوست نداری؟
فقط رنگای شاد رو دوست داری پس جزو شعر حاجی نمیشی..
صبر کن..
اي عشق، شكسته ايم، مشكن ما را
اينگونه به خاك ره ميفكن ما را
ما در تو به چشم دوستي مي بينيم
اي دوست مبين به چشم دشمن ما را
مشیری
من اخرش نفهمیدم چه رنگی رنگه عشقه..
اگه هر رنگی رنگه عشقه ...
بدون این عشق نیست زرشکه
میتونی بارش کنی درشکه..
یا بندازیشون تو بشکه..
ولی هر رنگی بخواد رنگ عشقه..
خوشمزه عین تمشکه..
شعر عشقولانه بود همینجوری..
نه هیچکدوم..
کارشناسا تو تشخیص رنگش موندن.. مثل افتاب پرست و مارمولک
عو ض میشه هی..
خوش بحالم شد..
اره یه کم یادمه اون تایپیک.. عجب دورانی بود..اخراش خیلی لوس شده بود تایپیک خیلی.. حوصل تو هم البته سر رفته بود.. مبرهن بود این..
اونم یه خاطره دیه بود که گذشت و رفت.. و یادش موند.. البته من که حافظه درست حسابی ندارم ولی کمی یادم مونذه
ای بابا کی ناز مارو بیاد بکشه که حالا بخوام ناز هم بکنم..
خدا خیرت بده بابا.. این عکس ها خوشرنگند خیلی.. مرسی.. یاد روز اولی افتادم که بی هیچ مقدمه ای عکس برای صفحه ام فرستادی