من تو خط اهنگهای سبک کانتری و بلوز امریکاییم.. نگی زیاد میدونم ها فقط اسمشون روو در زبان یدک میکشم.. ولی ابی و مورات گویه باخان هم عالیند.. هر چی که تو بگی..
ثنا بامن... تو بلد نیستی با فرشته ای مثل ثنا به سبک فرشتگان برخورد کنی...
میدونم که اگه دست تو باشه حاضری دلش رو بشکنی اما من یوخ
this is not separable epithet from us..
but there is one truth for boys
boyssssssssssss-----------------areeeeeeeeeeeeeeeeeee------unique
اخش دلم خنک شد:redface:
وای من اهل اینهمه بازی نیستم اخه... باید یادم بدی.. من پسر صاف و ساده ایم..نمیگم تونیستی ها خب من گروه خونیم ا مثبته بهرحال..متولد اذرم..
غذا روبخوری بعد به ایوون تکیه بدی و شیکمت رو با دست ماساژ بدی و سیگار رو بی خوردن چایی تناول کنی.. و فوت کنیش تو هوای سرد بیرون.. ووو
بگیر منو که اومدم..
برا...
واللاه دیگه از رسم و اینحرفا گذشته .. شرمنده سلام
اره قبلا ها 7روز و7شب عروسی میگرفتیم قشنگ یادمه.. الان فقط شده انجام تکلیف اینان بانا
یوخ بابا میری عروسی.. استفاده کن لذت ببر..من رفیقی و همدمی نداشتم که باهاش بشینم.. اینجام عروسیاش دیگه از عزا کمی اینورتره.. حتما اونجا بهت بیشتر خوش...
اسحاق اسحاق
اینقدر میگی که یه روز هوار میشیم رو سرت ها با حج خانم.. اونم عشق مسافرته.. منم هستم ها ولی کد مسافرتیم سوخته دیگه.. اصلا پای اینکار رو ندارم..
عاشق اونچشمهه میشم اونوقت... عاشق اون بازی وعاشق اون ساعتی که این خاطرات رو با هم مرور کرده ایم.. خب من حافظه ام بطور خود کار چیزایی روو ثبت...
منشور من از پیچونده شدن همانا... این بود که من وقتی طرف مقابلم با منمثل خودم با اون رفتار میکنه اینجوری میشم
سلام یوهنا جان.. قسم میخورم که هیچ ناراحتی ای وجود نداره قیز راحت باش..
خوبی خوشی .. ترک خوش میگذره؟
من تازه رسیدم واسه همین جوابت با تاخیر بود
تصور نیسان قرمز تو مرام من نیستا این رو بگم..
حاجی دست بردار من اگه مزدوج باشم که زن-ذلیلیم نمیزاره لحظه ای ترکش کنم.. میمیرم اگه لحظه ای تباشه در برم.. ولی برا کشیدن یه سیگار میتونم ازش اجازه بگیرم.. حاجی بهر حال روزای اول زندگیه و اوججور درک کن حاجی..
حجی خودت کهمیدونی من هنوز به شیرینی خامه...
به به ببینید کی مهمون کلبه درب و داغون ما شده... خانم زهره.. خیلی معذرت میخوام بعدا ها چشمم خورد به مدرک جدیدت... خیلی خیلی تبریک میگم.. انشاا... بیشتر از اینا از وجود و علم شما استفاده ببریم..
[IMG]
آی دده
راست میگی من همیشه یادممیره ثنا باغیشلا قیز منی/دختر منو ببخش/
باشه چشم من شکسته هارو به هم دووختم... من متحول شدم همو عموغلو قبلیم الان..
خوبی ثنا... ترک چجوریه؟ میگن مثل اینه که کل سیم کشی بدن ادم بههم خورده باشه..
سلام من شرمندم مریم
میدونی من تو محاسباتم اشتباهکوچکی کردم من فکرمیکردم عروسی شبه و روزش رو هستم ولی نبود..
ا ز صبح پی دنگ و فنگ والینای عروسیم..
میدونم مرسی که اومدی.. این دفعه من بدقول شدم..
10 به 1 من برندم فعلا