سلام به به خانم مریم.. بالاخره اومدی..
تفریح و دولانماخ(گردش) خوشش میگذره؟ فکر کنم اونقدر خوش میگذره که شنبه ها هم حوصله سایت و مایت رو نمیکنی.. الحمدا... که یاخچیسان من هم دنبال درسم..
سلام
ای بابا اگه ته صدایی داری برو تو حموم بخون خب هم دلت باز میشه هم هزینه نرم افزار و کلیپ و سیستم رکوردینگش میمونه تو جیبت../
خوب میشه سال دیگه همین موضوع از ذهنت به کل میپره الان به نتیجه سال دیگه ات برس خب..
من برم کلاس دارم باز.. قوربانام بای بای
من سنین اوستادین دویورم. سن بیر همکارسان .. ای بابا..هر کسین ایچینده بیر ایبلیس و بیر ملک یاتیپ.. بونو دانماخ اولماز..
ساغول باشی-یین آغریتدیم..
من یواش یواش برم بقیه کلاسام رو هم تموم کنم و بیام جنگ دختر پسرها.. باید کلی حاللارین توتام.. کئیف ائلیرم دا
من بیجور ربط وئراجایام فریندلی.. بو منیم قدرتیمدی...هاه هاه ها
چه بدونم گفتم شاید اوزولدون(ناراحت)..
یاخچی من تسلیم..
ای بابا اگه میدونستید که پدر ما هارو در میاوردید..
اگه دخترا تاثیر غیر کلامی حضورشون رو در یک جمع میدونستند این رو نمیگفتن.. کافیه این همراه با کمی خویشتن داری و دوری از بعضی...
گفتم که قو-والیا-حایم تا بیلم نه خبردی :d
اینگیلیسیدی چوخ آدام گیر وئرمز.. اگر ناراحت اولوسان سیلیم ها.. منیم اوزومون نورو گئدیپدی باغیشلا سن آللاه
واللا میفهمم بعضی وقتها .منم اورک دارم منم تو موقعیتهای مختلف قرار گرفته ام..میدونم خب..
من ارزوی دختر بودن نکردم ولی اگر دختر هم بودم راضی بودم...
نه خواهش میکنم این چه حرفیه.. این اسممه.. من *****م. و بقیه اش هم اونجوری دیگه..
اگه منم برام سوال بود میپرسیدم..
ولی اسمم یه جورایی مخفیه..مگر در پروفایلم
ohhhhhhhhhhhh thank you baba damet garm
you show truth of your inside at least..
ok friendly im agree with you.. you are right
that's why ,i prefer to have female friend in university and...:biggrin:
so how many is enough?