نروسوز هیچ معنی ای نمیده واللا از کجا اوردیش؟
اهان عکس... یه روز دیگه یه روز دیگه من باید ببینمش یوخسا.....
من برم ملت رو بیارم و میام خدمتتون الان اوکی؟
نه یکی نوشته بود پاک کرده تو صفحم.. حسرتش به دلم موند که چی بود ..
موقع ساعت سه منظورم بود.. این ساعتها خوابم بد چور چرت میزنه.. سن گل من اوردایام..
ناواخ گلسن(بیای) اوردایام(اونجام) اصلا.. بویورن خاهیش اائلیرم
این روش مشترک بود به نوشته پاک شده قسم من فقط ساعتهای خاصی چرتم میگیره.. ناهار تو کلاس و3موقع
اسپم هم که نمیکنی ادم نگرانت میشه.. بیا بابا بنویس جواب بده.. دانیش
سیزلر تایپیکین نروسوز ..گلین دا