مرسی عالی بود ....یه موقع ها یه چیز هایی رو میدونی اشتباهه اما نیازه یکی بهت بگه تا راحت تر قبولش کنی .بهترین دوست ادم خداست که برای ما همیشه وقت داره وسرش از حرفامون وکارامون به درد نمیاد .
همیشه وقتی از جایی چیزی یا کسی ناراحت میشم به خودم میگم بیخیال همه غیر از خدا