مرسی واقعا مرسی ...من تا حالا اینطوری شدم
حس بدیه .. خیلی .
اولین بار که اینطوری شدم دیگه خوابم نبرد حتی می ترسیدم برم آب بخورم ...........شاید بهم بخندین اما صداشون تو سرم بود.
لعنتی ها نمیذارن بسم اله بگی که .....
یه نفر بهم می گفت به اعمال روزانه ات هم مربوطه ...شاید کسی ازت ناراحت شده یا...