.اول اینکه میشه بگین چند سالتونه ...اینطوری بچه ها بهتر میتونن نظر بدن .
1 رابطه دوستی که اکثرا بعد از یه مدت تموم میشه و یه وابستگی بوده که می خوای از سر خودت ردش کنی سخت ترین کار توی دوره جونیه ...بد تر از اون خاطره هایی که برات میمونن .البته باز بستگی به روحیه فرد هم داره .رابطه با جنس مخالف...