سلام داداش منم تسلیت می گم ، تعطیلات خوش گذشت ؟ ممنون بابت تصاویر ،خیلی زحمت کشید البته باز نمی کنه ولی مطمئنم که خیلی زیباست ، این دوستان هم دارند اذیتتون می کنن ها!!
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
نمی خواد شما زحمت بکشید ، هر چی بگردید اصلا دختری با این مشخصات وجود نداره !! پس لطفا وقت ارزشمندتون رو صرف تعویض آوارتورتون کنید که با عرض معذرت خیلی زشته :D