نتایح جستجو

  1. محمدیان

    [IMG] [IMG]

    [IMG] [IMG]
  2. محمدیان

    [IMG]

    [IMG]
  3. محمدیان

    تاب بازی....

    بسیار زیبا بود ;) الان اگه بگم تکراری بود همه منو می زنن :redface:
  4. محمدیان

    فقط براي تيزهوشان....

    من منتظر می شم تا از زیر آب بیاد بیرون :surprised: فقط وای به حالت اگه نیاد :D
  5. محمدیان

    تست هوش فوق العاده !!

    خیلی جالب بود متشکرم ;)
  6. محمدیان

    سلام سمانه جان خوبی عزیز؟ قابلت رو نداشت گلم ، مرسی عکست خیلی خوشگل بود ...

    سلام سمانه جان خوبی عزیز؟ قابلت رو نداشت گلم ، مرسی عکست خیلی خوشگل بود ...
  7. محمدیان

    قربونت برم گلم به خاطر قوت قلبت ، ان شا الله جبران کنم ، عکسایی هم که گذاشته بودی عالی بود و فوق...

    قربونت برم گلم به خاطر قوت قلبت ، ان شا الله جبران کنم ، عکسایی هم که گذاشته بودی عالی بود و فوق العاده ازت به خاطر همه چی ممنونم
  8. محمدیان

    رهروانه راه شهدا(شهیدیان)

    با اینکه اسم من توی اون سه نقطه آخر بود و کسی منتظرم نبود ولی حاضر :redface:
  9. محمدیان

    ◀ بيان سوال های تخصصی مهندسی صنایع

    نه منم ترم 2 برداشتم خیلی آسونه ، فقط حرص در میاره ! وقتی که ترازنامه ات جور نمی شه :(
  10. محمدیان

    ◀ بيان سوال های تخصصی مهندسی صنایع

    علیک السلام من خودم گرایشم برنامه ریزی و تحیلیل سیستم ها بوده ، درس خیلی خوبیه خصوصا برای دخترها ، چون بیشتر با محیط نرم افزاری و تحلیل سرو کار دارند ، ولی برای پسر ها که به راحتی توی محیط های صنعتی جذب می شن به نظرم گرایش تولید صنعتی خیلی خوبه :gol:
  11. محمدیان

    ◀ بيان سوال های تخصصی مهندسی صنایع

    درس خوبیه ، بستگی داره بخواید توی چه زمینه ای کار کنید ! اول به نظر من فیلد کاری پایان نامه تون رو مشخص کنید ، در این صورت واحد هایی که بر می دارید هدفمند می شه ! :gol:
  12. محمدیان

    ◀ بيان سوال های تخصصی مهندسی صنایع

    دو سه روز دیگه ، البته خودم هم دارم می گردم ، اگه چیزی پیدا کردم می ذارم اینجا هممون استفاده کنیم :gol:
  13. محمدیان

    رز عزیز افتخار میدی باهم دوست باشیم ؟ می شه خودت رو بیشتر معرفی کنی؟

    رز عزیز افتخار میدی باهم دوست باشیم ؟ می شه خودت رو بیشتر معرفی کنی؟
  14. محمدیان

    ◀ بيان سوال های تخصصی مهندسی صنایع

    آره عزیز اسمش همینه . الان یه چیزی خودم پیدا کردم : اين نوع نمودار كنترل همان نمودار كنترليIndividual و دامنه متحرك مي باشد ، كه مشاهدات فردي آن (Individual ) بصورت استاندارد در آمده است . دیگه کسی اطلاعی نداره ؟
  15. محمدیان

    متولدین بهمن ماه (پیوست تبریکات روزتولد)

    مخلص همه بهمنی ها ! :gol: منم 16 بهمن :gol:
  16. محمدیان

    تست تصمیم گیری برای مدیریت

    وقتی می گید مرگ برای سه تا بچه ای که روی ریل فعلی در حال بازی هستن حتمیه ، خوب ریل رو عوض می کنم شاید فاصله بچه ای که روی خط دوم در حال بازیه از قطار بیشتر باشه و قطار فرصت ترمز پیدا کنه !
  17. محمدیان

    ممنونم خدا خیرتون بده

    ممنونم خدا خیرتون بده
  18. محمدیان

    هیچی یه تاپیک دیدم با عنوان "هر روز یک آیه ارزشمند از قرآن " خیلی برام جالب بود ، لینکش رو توی...

    هیچی یه تاپیک دیدم با عنوان "هر روز یک آیه ارزشمند از قرآن " خیلی برام جالب بود ، لینکش رو توی امضام گذاشتم ، این آیه توی یکی از پستهای اون تاپیک بود خیلی خوشم اومد ، گذاشتم که هم خودم خاطرم باشه هم با دوستام تقسیمش کرده باشم ، ان شا الله که همگی عامل باشیم.
بالا