علیک السلام
من خودم گرایشم برنامه ریزی و تحیلیل سیستم ها بوده ، درس خیلی خوبیه خصوصا برای دخترها ، چون بیشتر با محیط نرم افزاری و تحلیل سرو کار دارند ، ولی برای پسر ها که به راحتی توی محیط های صنعتی جذب می شن به نظرم گرایش تولید صنعتی خیلی خوبه :gol: