سلام آقا آرش ، خوب هستید؟ نمی دونم چرا دوستان همدیگه رو تمسخر می کنند ببینید نتیجه تمسخرها به کجا رسید http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php?t=153591&page=4 واقعا دلم به درد اومد ! نتیجه توهین توهینه ! نمی دونم بعضی از دوستان با این رویه می خوان به کجا برسن !!! یاد این آیه افتادم که شاید یه...