آبجی شمال رفته بودیم شهر خزر آباد ، خیلی خوش گذشت جای شما خالی.شما سفر نرفتید؟
چندتا عکس از طبیعت شمال مخصوص دوستای گل توی باشگاه گرفتم ان شا الله به زودی می ذارم براتون
سلام داداش کی گفته من شما رو فراموش کردم؟ :surprised: خوب هستید؟ دوستتون بهتر هستن؟ نبودم دیشب از سفر اومدم خیلی خسته بودم فقط اومدم چندتا عکس برای رحلت پیامبرمون برای دوستان گذاشتم و پیام چند نفر رو جواب دادم بعدش انقدر خسته بودم که از 9 خوابیدم تا الان!!
مگه می شه آدم داداشش رو فراموش کنه؟
خوب اینو برای همه پیغام خصوصی می کردید :surprised: :biggrin: :biggrin: یه تاپیک زدید که اینو بگید :surprised:
چه خوبه که یه آدم با سواد توی باشگاه هست ;)