قشنگیه نماز به اینه که همه در زمان مشخصی وبا زبان واحدی با خداشون صحبت
میکنن!نه؟!!اینکه هر کی با زبون خودش از خدا تشکر کنه به هیچ وجه جای نمازو پر نمیکنه....نماز فقط تشکر کردن نیست که!!حضور در برابر خالقه با زیباترین ویژگیهای حضور خالق و مخلوق در کنار هم،جوری که وقتی
نمازت تموم میشه احساس...