آقا کسی از چیزی موسیقی شیطانی نمیکشه بیرون!!! تو موسیقی هست به خاطر پیامهای ناخودآگاهش،همونطور که موسیقی پیام شیطانی داره،قران و سخن الهی هم پیام الهی داره نه اینکه از هر متنی وتلاوتی در صورت بازگردانی پیام شیطانی شنیده بشه که!!!موسیقی به یه ابزار تبدیل شده مثلا اینطور نیست که یه سخنرانیو برعکس...