برادر عزیز ما اومدیم و منطقی حرفمونو زدیم...یه عده هم زدن به سیم آخر و مارو کردن طرفدار ریگی و....حالا تا نشدیم خود ریگی و...!!!!و انگ جانی بودن بهمون نزدن بهتره بریم!!وقتی دو طرف مقابل هم قرار میگیرن اونی پیروزه که بتونه ادب و رعایت کنه و حرفشو با اصول نقادانه پیش ببره کنار گذاشتن ادب نشانه ی...