نتایح جستجو

  1. .:ارمیا:.

    هزینه ترقه بازی رو به فقرا میبخشیدیم چی میشد؟

    ...پایان خوش یک دعوا....!!:biggrin: (آهنگ هندی لطفا)!!:hate:
  2. .:ارمیا:.

    هزینه ترقه بازی رو به فقرا میبخشیدیم چی میشد؟

    این دیگه آخرش بود...:biggrin:حالا شما فعلا چند تا تاچ بنداز تو صندوق صدقات... من نیازمندترم!
  3. .:ارمیا:.

    هزینه ترقه بازی رو به فقرا میبخشیدیم چی میشد؟

    با با این دلخوشیه ما جووناست دیگه!!!به خدا ما بحثمونو کردیم،حرفمونو زدیم...شمام مارو دعوا کردی... من شرمنده اگه احساس کردین من بی حرمتی کردم...فقط خواستم فضا عوض شه، تا چند لحظه پیش داشتین همو میکشتین! ...و با عرض پوزش از استارتر محترمه!
  4. .:ارمیا:.

    هزینه ترقه بازی رو به فقرا میبخشیدیم چی میشد؟

    بله...بله... من الان کمیته امدادم...گزارش لحظه به لحظه حاکی از آن است که در حال حاضر فقط یک فقیر در ایران وجود دارد...آنهم منم!!که پول ندارم واسه راندو ماژیک تاچ بخرم!
  5. .:ارمیا:.

    هزینه ترقه بازی رو به فقرا میبخشیدیم چی میشد؟

    خیلی خوب بود...من هنوز دارم میخندم....!!
  6. .:ارمیا:.

    هزینه ترقه بازی رو به فقرا میبخشیدیم چی میشد؟

    همیشه به موقع...واقعا جاش بود!
  7. .:ارمیا:.

    هزینه ترقه بازی رو به فقرا میبخشیدیم چی میشد؟

    بچه ها خسته اند...دعوا نکنید..داد نزنید...من فردا پسر خالمو میارم همتون بزنیدش خیالتون راحت شه!!به خدا تاپیک خیلی باحال و خنده دار شده...مردم از خنده ،همش دارین الکی دعوا میکنین!!من عذر میخوام که نظرمو گفتم...مثل اینکه به جای نظر دادن باید میومدم دعوا!!!:D
  8. .:ارمیا:.

    هزینه ترقه بازی رو به فقرا میبخشیدیم چی میشد؟

    یه چیزی جدا از دعوا: اولا :این یه پیشنهاد با شرمانه بود!وکسی که این پیشنهادو داده حتما واقعا عقیده اش بوده خوب! ثانیا :دلخوشی4شنبه سوری در حد اعتدال منظور ماست...نه اینکه 100هزار تومن ترقه بترکونیم که!پسر خاله خود حقیر!70هزار تومن را ترکاند... واقعا حقه؟ تو اسلام هم هست که اگر ثروتمندا خمس و...
  9. .:ارمیا:.

    هزینه ترقه بازی رو به فقرا میبخشیدیم چی میشد؟

    میدونی مشکل کجاست؟...اینجاست که همه خودشونو به کوچه ی علی چپ میزنن و همه ی تقصیرهارو گردن دولت و حکومت میندازن درصورتی که حاضر نیستن خودشو ن درحد کنار گذاشتن یه ترقه بازی مسخره قدمی پیش بذارن....
  10. .:ارمیا:.

    هزینه ترقه بازی رو به فقرا میبخشیدیم چی میشد؟

    من به خاطر همین موضوع امسال هیچی نخریدم...حرف درستیه،وقتی دیدم 60،70 هزار تومن پول یکی از آشنایان دود شد...حالم بهم خورد!!!ولی کاش این تاپیکو زودتر میزدی....جناب کمی نامهربان!
  11. .:ارمیا:.

    ..............................................................

    ..............................................................
  12. .:ارمیا:.

    آي آزادي! اگر روزي به ســـرزمين من رسيدي،

    ببین بحث بحث آزادیه و اینجا هرکسی حق داره عقیده شو در مورد آزادی بگه..استارتر جان مارو پذیرفتن و حرفمونو زدیم حالا شما کاسه ی داغتر از آش شدی،مارو بیرون میکنی؟بااااشه...:biggrin:
  13. .:ارمیا:.

    آي آزادي! اگر روزي به ســـرزمين من رسيدي،

    آخی خندیدی ...خوشحالم که آواتارم باعث شده آدم سرخوشی مثل تو به خنده بیفته!بخند...به سرخوشیت ادامه بده!وسط خنده هات سفارشات لقمان حکیم به پسرش در مورد ادبو هم بخون،بد نیست!!!میدونی ترول کیه نه؟!!!!!
  14. .:ارمیا:.

    آي آزادي! اگر روزي به ســـرزمين من رسيدي،

    واقعا متوجه نشدین که دارم شوخی میکنم؟یه ذره هم مهربان تر برخورد کنید بد نیست.....من خیلی وقته وارد این بحث شدم...شما بی خبری!واقعا طرز حرف زدن بعضیا آدمو متاسف میکنه...شما بلدهارو باهم تنها میذارم....
  15. .:ارمیا:.

    آي آزادي! اگر روزي به ســـرزمين من رسيدي،

    خب میبینیم که بحث منحرف شدو کم کم داره از ژانر سیاسی -مذهبی به ژانر فانتزی -تخیلی تبدیل میشه!
  16. .:ارمیا:.

    آي آزادي! اگر روزي به ســـرزمين من رسيدي،

    این جمله کاربردهای زیادی داره که از جمله مهمترین این کاربردها: میشه به"طفره رفتن از دادن پاسخی روشن به نظرات طرف مقابل(مخالف)"اشاره کرد!
  17. .:ارمیا:.

    آي آزادي! اگر روزي به ســـرزمين من رسيدي،

    من آزادیو به این چیزا ربط ندادم شما یه دور دیگه اصل مطلبو بخون...تو خود متن دقیقا آزادیو به این چیزا ربط دادن!!من از خودم فلسفه بافی نمیکنم که!حتما تو متن بوده که گفتم....
  18. .:ارمیا:.

    آي آزادي! اگر روزي به ســـرزمين من رسيدي،

    خدایی این چه ربطی داشت به تقوا و شهادت و چادر و ریشی که گفتی ضد آزادین؟ خاوری اگه میفهمید شهادت چیه و تقوا به چی میگن که الان فحش و لعنت پشتش نبود! الانه که تاپیک بسته شه...پیشاپیش تسلیت میگم:cry:
  19. .:ارمیا:.

    آي آزادي! اگر روزي به ســـرزمين من رسيدي،

    وباز هم غیر منصفانه برخورد کردن... از کجا میدونی طالبان فقط میکشته؟؟ :eek: همه چادریها و ریشدارها این کارا رو میکنن؟!...عده ای هستند که گرگند در لباس میش...ولی فقط عده ای!
  20. .:ارمیا:.

    آي آزادي! اگر روزي به ســـرزمين من رسيدي،

    تشکرم فعال نیست!ولی حق مطلبو ادا کردی...:gol:
بالا