بوووووووووم......آغاز سال 1391....4شنبه سوری خیلی وقته تموم شده بچه ها بیاین سر سفره بشینین...سالو تحویل کنیم!!!!!!!!!!!
:w23:
بابا برقی خدا بیامرز در این زمینه میفرماید:مصرف بی رویه کار خیلی بدیه!
کسی که به فکر قشر نیازمند نیست ابدا و میره دلار دلار!! پول میده ترقه میخره کار خیلی بدی کرده...