من اینو ندیده بودم......!!!وای وای وای به ساندیس ما توهین میکنی؟!دیگه نشنفما!ساندیس ما حرمت داره قضیه اش با رد بول فرق داره...از بمب اتمم قویتره.حالا هی بحثو سیاسیش کن...اه یاد یه خاطره بد افتادم ...امسال قسمت نشد ساندیس بخورم:cry:بهم نرسید...
شما الان برو خرج زن و بچه تو در بیار شب عیدی...اینجا...