نتایح جستجو

  1. .:ارمیا:.

    اعتراف نامه من در مورد اصغر فرهادی یا همان برادر خودمان.......؟؟؟؟؟؟

    فرهادی عزیز با برگشتن به ایران و اهدا کردن اسکارش به موزه ی سینمای ایران و پشت کردن به همه وسوسه های زندگی غربی(مثل خیلیا که وسوسه شدنو موندگار شدن) نشون داد که اگرم اسکارش با سیاستهای آمریکایی عجین شده باشه اون بازیچه ی این سیاست کثیف نشده و نخواهد شد........!!!خوشحالم که اسمش نرفت تو لیست وطن...
  2. .:ارمیا:.

    هنگ میکنم اونم چه جوری!!!!!!!!!!!!!!!!

    به قول خودش اینجوری نظر دادن بین ما جا نیوفتاده دیگه! نمیشه گفت تخریب کننده بیشتر رکه و خیلی خشن پست ارسال میکنه!
  3. .:ارمیا:.

    هنگ میکنم اونم چه جوری!!!!!!!!!!!!!!!!

    من همیشه وقتی پستای ayjaرو میخونم هنگ میکنم..چون خیلی با منطق و رک حرفشو میزنه....عاشقشم..هرکیم با این منطقش مخالفه بره مثل خودش باسواد بیاد جلو..بازم میگم دمت گرم عزیزم!!!!(گرچه بعضی وقتا نظرمون باهم متفاوته و کمی تندی!!!!)
  4. .:ارمیا:.

    بد ترین عید عمرم.

    میشه بگی از کجای پروفم به این نتیجه ی خارق العاده رسیدی؟!! حتما 72 نام کاربریمو خوندی نه؟!:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin: خوبه خوبه.. جوون موندم...! ..باشه...تورو به تاپیک میسپارم و تاپیکو به تو، سفت همو بچسبین!!:biggrin: دعوای خوبی بود...!!!
  5. .:ارمیا:.

    بد ترین عید عمرم.

    دلمو شکستی...:cry::biggrin: مهم این بود که اعصابت خورد بشه که شد!!به لطف خدا! از کجا میدونی من بچه ام؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!خوبه قبلا سنم تو پروفم بود! باشه ما ادامه ی این بحثو میسپریم به جناب مصطفی خان...! (در ضمن کم میاری...کسی محلت نمیذاره دور نگیر،زمان ضعیفه ها تموم شده الان داریم به...
  6. .:ارمیا:.

    بد ترین عید عمرم.

    شنیدن گدا گشنه از زبان شما باعث بسی افتخاره...اقای راک فلر!!! ساندیس خوری لیاقت میخواد که شما نداری!!! انقدر از یه ساندیس میترسی که فرت فرت علیه ش بیانیه میدی؟ ساندیس انقدر قدرتمنده که آدم میکشه!شما با دلاراتون چرا کاری از پیش نمیبرین؟؟ خدافظ تاپیک!!!
  7. .:ارمیا:.

    بد ترین عید عمرم.

    چقدر حرفاتون آشناست...به همتون همینو یاد دادن نه؟! یه ذره فکر کن ببین کی داره مردم سوریه رو تیکه پاره میکنه؟ شما از دنیا عقبی...مردم سوریه بشار اسدو میخوان،به تو چه؟:smile:دوسش دارن...قضیه ی سوریه رو با لیبی قاطی نکن!!بشر اسد قذافی 2 نیست!
  8. .:ارمیا:.

    بد ترین عید عمرم.

    من اینو ندیده بودم......!!!وای وای وای به ساندیس ما توهین میکنی؟!دیگه نشنفما!ساندیس ما حرمت داره قضیه اش با رد بول فرق داره...از بمب اتمم قویتره.حالا هی بحثو سیاسیش کن...اه یاد یه خاطره بد افتادم ...امسال قسمت نشد ساندیس بخورم:cry:بهم نرسید... شما الان برو خرج زن و بچه تو در بیار شب عیدی...اینجا...
  9. .:ارمیا:.

    بد ترین عید عمرم.

    شاهد از غیب رسید....:smile: میگم برید خوش باشید،نمیرید... بابا عید که همش خرید نیست که حالا این عید بشه بدترین عیدتون... سخته ولی ممکنه!! من شاهدم تاپیک دیروز سر یه بحث نه چندان سیاسی حذف شد...و ما ماندیم لنگ در هوا!!
  10. .:ارمیا:.

    بد ترین عید عمرم.

    با این حرفا نه کام خودتونو تلخ کنین نه کام این مهندسای جوونو!! حالا یه سال ما مثل پدر مادرامون که 10 سال یه بار کفش میخریدن سیر میکنیم تا ببینیم چی پیش میاد...والا ما نه الهیه و زعفرانیه نشینیم نه به جایی بندیم...دلمون به همین نوروزمون خوشه!!برید حال کنید بابا!!به این فکر کنید که قراره بریم...
  11. .:ارمیا:.

    ببیــــن این خوشگله رو می پسندی؟؟

    شوخی شوخی باayja هم شوخی؟؟؟؟!!!! صداش میکنم بیاد حسابتو برسه ها!!!!!!!!!
  12. .:ارمیا:.

    ☠ شبا وقت خواب گوشیتو كجا میذاری؟؟؟

    انقدر از این مدل پستات خوشم میاد....خیلی خاصی!!
  13. .:ارمیا:.

    [IMG] البته پیشاپیش!

    [IMG] البته پیشاپیش!
  14. .:ارمیا:.

    وقتي يك فلسطيني با كلاشينكف، هواپيماي جنگنده را هدف قرار مي دهد/عكس

    از کجا فهمیدی داره به هواپیمای جنگنده شلیک میکنه؟؟؟!! ولی وقتی یه فلسطینی با کلاشینکف به هواپیمای جنگنده شلیک کنه...یعنی:سازمان ملل بره گل لگد کنه بهتره....یعنی:عدالت توسط ابر قدرتها در حال اجراست...یعنی:ما تروریستیم نه اسرائیل...و.....!!!
  15. .:ارمیا:.

    کیا این برنامه رو یادشونه؟

    یادش بخیر...بیچاره آبی حنجره شو به خاطر اون آقای محترم نفهم !!پاره میکرد تا بهش بفهمونه چی میخواد!من هنوزم به تقلید آفای نفهم! مدادمو میذارم لای سیم دفترچه م!!
  16. .:ارمیا:.

    حماسه آفرینی یک ایرانی در پیج شخصی Pitbull...

    میره میده به یکی واسش ترجمه میکنه!!!:biggrin:
  17. .:ارمیا:.

    حرفهای من (نامه من به اصغر فرهادی)

    آخ...آخ...آخ...گل گفتین..من که عاشقشم...ولش کنی یه تنه جلوی یه دنیا وایمیسته! نمیدونم چرا منو یاد شهید آوینی میندازه!!! (دوستان سوء تعبیر نشه فقط یادم میندازه!)
  18. .:ارمیا:.

    هزینه ترقه بازی رو به فقرا میبخشیدیم چی میشد؟

    ....اگه همین یه خورده شور(سالی ی بار)هم از بین بره...کم کم شعورش هم نابود میشه و از یاد میره!!...همیشه گفتن:شور و شعور!هر دو لازمه و مکمل....حفظ همین شور هم هنره...شعور پیشکش....!!!!(البته بگذریم چون جای این بحث تالار اسلام و قرآنه نه اینجا)
  19. .:ارمیا:.

    یا مقلب قلوب.... کوچه ی پیامبران... بیا دعا کنیم.....

    چون نیستی خویش به وی دهی او نیز هستی خویش به تو دهد . شیخ ابوالحسن خرقانی ای کاش در سال جدید نیستیمان را به خدا بسپاریم....!! سال نو همگی پیشاپیش مبارک در پناه حق... :w23:
  20. .:ارمیا:.

    هزینه ترقه بازی رو به فقرا میبخشیدیم چی میشد؟

    اگه منظورت عزاداریهای مذهبیه باید بگم اگه هزاران سال دیگه هم خرج اینگونه مراسم برای زنده نگه داشتن اسلام و شور حسینی صرف بشه بازهم کمه......ترقه بازیو با اینگونه مجالس قاطی نکنید لطفا!!!
بالا