نتایح جستجو

  1. ahoo_fr

    [ ورزش های قدرتی ] بدنسازی

    بدن سازی اگه بخوای چاق هم میشی باهاش .. بستگی داره چه طور غذا بخوری .. مثلا اگه چیزای شیرین تو برنامه ات باشه چاق میشی . گوشت و سبزیجات باید داشته باشی . برنج خوب نیس و خیلی چیز های دیگه که اگه برید یه باشگاه خوب خودشون بهتون برنامه میدن .
  2. ahoo_fr

    بشتابید بشتابید اگه میخواهید در جشنهای ماه شعبان شرکت کنید

    سلام به همه دوستان میلاد امام حسین(ع) رو به همه تبریک میگم ..امیدوارم همه به عیدی های خوبی بگیرن .
  3. ahoo_fr

    [پیشنهادات و انتقادات] - دفتر مدیریت تالار هُنــــــر

    درود آقا احسان .. با تشکراز تاپیک های اخیری که زدین یه پیشنهاد داشتم . توی لیست تاپیک ها که نگاه می کنیم طرز تهیه انواع غذاها و شیرینی ها هست که هر کدوم هم واسه خودشون یه تاپیک دارن . فکر میکنم بد نباشه یا یه تاپیک جامع برای آشپزی باشه یا اینکه تاپیک های خاص برای انواع اونها مثلا تاپیک شیرینی...
  4. ahoo_fr

    قربونت مرسی . زندگی میکنم .

    قربونت مرسی . زندگی میکنم .
  5. ahoo_fr

    قربونت برم ..مرسی عزیزم :gol: خوبی .؟محمد ؟عشقت خوبه ؟

    قربونت برم ..مرسی عزیزم :gol: خوبی .؟محمد ؟عشقت خوبه ؟
  6. ahoo_fr

    خوش ؟؟؟ نمی دونم والا .. حالم خوش که نه ..اما خوب نیست .. بیخیال ..تو خوبی .. امتحانا تموم شده ؟

    خوش ؟؟؟ نمی دونم والا .. حالم خوش که نه ..اما خوب نیست .. بیخیال ..تو خوبی .. امتحانا تموم شده ؟
  7. ahoo_fr

    سلام دوستم .ای بدک نیستم .تو خوبی عزیزم ؟ مرسی ..اواتارت مبارک .خوشکله . این زنه چه با حاله...

    سلام دوستم .ای بدک نیستم .تو خوبی عزیزم ؟ مرسی ..اواتارت مبارک .خوشکله . این زنه چه با حاله دامنش ..;)
  8. ahoo_fr

    تا خدا.............

    کافیست کمی به صدای نفست گوش کنی ... می بشنوی خدا در پس نفس های توست .. مدام تو را را صدا میزد .. جواب می خواهد ..
  9. ahoo_fr

    رد پای احساس ...

    اگر زندگی برای باور کردن ودوست داشتن است من مدتها باور کرده ام و دوست داشته ام .. مدت ها راست گفته ام ودروغ شنیده ام ... حال بس است ... نیما یوشیج ..
  10. ahoo_fr

    من از پشت کوه آمده ام ..............

    مرسی بسیار عالی بود .
  11. ahoo_fr

    [IMG]

    [IMG]
  12. ahoo_fr

    [IMG]

    [IMG]
  13. ahoo_fr

    [IMG] مرسی بسیار زیبا بود :gol::gol:

    [IMG] مرسی بسیار زیبا بود :gol::gol:
  14. ahoo_fr

    نه عزیزم ..شوخی کردم .. نه من این جوریم ..نه اون .. عکسش که خوشکله ..حتما خودش هم خیلی خوبه که...

    نه عزیزم ..شوخی کردم .. نه من این جوریم ..نه اون .. عکسش که خوشکله ..حتما خودش هم خیلی خوبه که یه دونه دسه گل انتخاب کرده .. نترس عزیزم ..محمد ااون جا ..من اینجا :cool: ولی خوب از راه دور هم میشه :biggrin:
  15. ahoo_fr

    [رمان] دزیره - آن ماري سلينکو

    استارتر عزیز مرسی .. عالی ..
  16. ahoo_fr

    اهههههههههه جدا .. چه با حال .. پس عچقته ..هواشو داشته باش . می خام یه ذره شیطونی کنم .:lol:

    اهههههههههه جدا .. چه با حال .. پس عچقته ..هواشو داشته باش . می خام یه ذره شیطونی کنم .:lol:
  17. ahoo_fr

    همون پسره ..محمد مشهد ..:cool:

    همون پسره ..محمد مشهد ..:cool:
  18. ahoo_fr

    این پسره چرا امضاش مثل توهه..:razz: حتما ربطی ...خطی داره :) اره .:D

    این پسره چرا امضاش مثل توهه..:razz: حتما ربطی ...خطی داره :) اره .:D
بالا