بدن سازی اگه بخوای چاق هم میشی باهاش ..
بستگی داره چه طور غذا بخوری ..
مثلا اگه چیزای شیرین تو برنامه ات باشه چاق میشی .
گوشت و سبزیجات باید داشته باشی .
برنج خوب نیس و خیلی چیز های دیگه که اگه برید یه باشگاه خوب خودشون بهتون برنامه میدن .
درود آقا احسان ..
با تشکراز تاپیک های اخیری که زدین یه پیشنهاد داشتم .
توی لیست تاپیک ها که نگاه می کنیم طرز تهیه انواع غذاها و شیرینی ها هست که هر کدوم هم واسه خودشون یه تاپیک دارن .
فکر میکنم بد نباشه یا یه تاپیک جامع برای آشپزی باشه یا اینکه تاپیک های خاص برای انواع اونها مثلا تاپیک شیرینی...
نه عزیزم ..شوخی کردم ..
نه من این جوریم ..نه اون ..
عکسش که خوشکله ..حتما خودش هم خیلی خوبه که یه دونه دسه گل انتخاب کرده ..
نترس عزیزم ..محمد ااون جا ..من اینجا :cool:
ولی خوب از راه دور هم میشه :biggrin: