گاهی دلت می خواد دستتو ببری توی خیالت اون ادم هایی که خوبی های خوبی در حقت کردنو دستشونو بگیری بیاری بیرون
یه بار دیگه ببینیشون
یه بار دیگه با هم بشینین تو سکوت کنی و اون گوش کنه .
اما وقتی چشماتو باز میکنی ..دیگه نیستن .
به خودت میگی اخی چه روز های خوبی بود ..کاش تکرار میشد ...می دونی...