نتایح جستجو

  1. ahoo_fr

    شب خوش هانی . منم برم کم کم لالا .

    شب خوش هانی . منم برم کم کم لالا .
  2. ahoo_fr

    بهتر از منی که زود میرم سراغش ولی به جان خودم نه دیگه ..عمرا .. :D

    بهتر از منی که زود میرم سراغش ولی به جان خودم نه دیگه ..عمرا .. :D
  3. ahoo_fr

    چه جالب ... :D یه ذره اش عب نداره عزیزم .. خوب هم هست تازه .

    چه جالب ... :D یه ذره اش عب نداره عزیزم .. خوب هم هست تازه .
  4. ahoo_fr

    یعنی چی ؟تو هم اره ؟مث منی الان ؟

    یعنی چی ؟تو هم اره ؟مث منی الان ؟
  5. ahoo_fr

    ببین من ادمی نیستم که اهل قهرو به دل گرفتن باشم ..اصلا راسشو بخوای یادم میره قهرم .. بد ترین چیز...

    ببین من ادمی نیستم که اهل قهرو به دل گرفتن باشم ..اصلا راسشو بخوای یادم میره قهرم .. بد ترین چیز هایی که برای من سخت بوده بابا گفته اجرا کردم ..خودش هم فهمید که من به خاطر اون این کارو کردم ... دیگه دیشب به خودم گفتم نمیشه اینطوری داره از خوبی من سو استفادده میشه ...
  6. ahoo_fr

    اره خوبم بد نیستم . نرگس یه چیزی بگم ..از دیشب با بابام قهرم ..البته قهر نه سر سنگین شدم یه ذره...

    اره خوبم بد نیستم . نرگس یه چیزی بگم ..از دیشب با بابام قهرم ..البته قهر نه سر سنگین شدم یه ذره باهاش ..:razz:
  7. ahoo_fr

    دیگه ..ما این جوریاییم دیگه ..:) دلار ارزون شده یه ذره ..:razz: این رایانه مارو هم نمیدن که ازش...

    دیگه ..ما این جوریاییم دیگه ..:) دلار ارزون شده یه ذره ..:razz: این رایانه مارو هم نمیدن که ازش یه برج بسازیم .:smile:.
  8. ahoo_fr

    سلام عزیز دلم خوبی ؟ چراغت سوخته که ؟

    سلام عزیز دلم خوبی ؟ چراغت سوخته که ؟
  9. ahoo_fr

    کالبد شکافی سیستم بهنام(behnam.95)

    چیز خاصی نمیشه ..فقط شبیه کپک میشید .:redface:
  10. ahoo_fr

    کالبد شکافی سیستم بهنام(behnam.95)

    آقا شما ترکوندی کامپیوترو ..:biggrin: مثل اینه که شما 5 سال نرفته باشی حموم ..ببین چی میشه :biggrin:
  11. ahoo_fr

    خدایی کیا یادشونه !؟

    چه قدرم ادامساش بد مزه بود
  12. ahoo_fr

    یکی از گند ترین لحظات زندگی !

    یه ذره برمیگردونه زیپو بالا لحظه اش از گندی در میاد ..;)
  13. ahoo_fr

    برهنه شدن مردم در یک فروشگاه آلمانی برای تخفیف + عکس

    عجب .. مرسی استارتر خوبش کردن مشتری ها .. اونجا که مثل ما نیستن که .. پس تعجب اور نیست .
  14. ahoo_fr

    دعا برای سلامتی مادرsanaz_panel.

    امیدوارم خداوند شفای خیر به مادر دوست عزیزمون هدیه بده أَمَّنْ يُجِيبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ يَكْشِفُ السُّوءَ أَمَّنْ يُجِيبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ يَكْشِفُ السُّوءَ أَمَّنْ يُجِيبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ يَكْشِفُ السُّوءَ أَمَّنْ يُجِيبُ الْمُضْطَرَّ إِذا دَعاهُ وَ يَكْشِفُ...
  15. ahoo_fr

    نرگس من فعلا برم .. ولی نیای .منم نیستم دیگه .. مثل این چند سالی که نمیومدم .

    نرگس من فعلا برم .. ولی نیای .منم نیستم دیگه .. مثل این چند سالی که نمیومدم .
  16. ahoo_fr

    چی باشه حتما ؟؟ من به امید شما ها که یه ذره اخلاقاتون با بقیه فرق داره میام اگه نیاین منم دیگه...

    چی باشه حتما ؟؟ من به امید شما ها که یه ذره اخلاقاتون با بقیه فرق داره میام اگه نیاین منم دیگه نمیام ..
  17. ahoo_fr

    کار خوبی میکنی ... اما یه سال نباید تو رو اینجا ببینم ..

    کار خوبی میکنی ... اما یه سال نباید تو رو اینجا ببینم ..
  18. ahoo_fr

    می خوای ترک کنی ...؟ یا چیزی شده ؟ اگه ترکه که خیلی سخته من یه مدته رفتم تو کارش ..

    می خوای ترک کنی ...؟ یا چیزی شده ؟ اگه ترکه که خیلی سخته من یه مدته رفتم تو کارش ..
  19. ahoo_fr

    چیزی شده عزیزم ؟ جریان خدافظی چیه خانمی ؟

    چیزی شده عزیزم ؟ جریان خدافظی چیه خانمی ؟
  20. ahoo_fr

    نرگسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس ؟ :eek:

    نرگسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس ؟ :eek:
بالا