نتایح جستجو

  1. بعضي عكسا و صحنه ها واقعا درد آورند هيييييييييييييي

    بعضی زخمها درمون ندارن!!
  2. نفس هایم را حبس کردم پرده ای سیاه به یاد آویختم زندگی را فراموش کردم شاید فراموشت کنم...

    نفس هایم را حبس کردم پرده ای سیاه به یاد آویختم زندگی را فراموش کردم شاید فراموشت کنم خاطراتت را آتش زدم ، به عشق نفرین کردم رویایت را ناباورانه در دورترها ریختم تا اسمان پرواز کردم شاید فراموشت کنم
  3. من اگر روح پریشان دارم من اگر غصه هزاران دارم گله از بازی دوران دارم دل گریان،لب خندان دارم بتو...

    من اگر روح پریشان دارم من اگر غصه هزاران دارم گله از بازی دوران دارم دل گریان،لب خندان دارم بتو عشق تو ایمان دارم به تو و عشق تو ایمان دارم
  4. مهندساي كامپيوتر (طنز ههههههههههه)!!!!!!!!!!!!!!

    ینی چی اخه!!!!!!!!!!!!!!!!!! مهندسای کامپیوترو مسخره میکنی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!دارم برات..............:mad::cool:
  5. مهارت های شاد زیستن

    بله یکم یاد بگیر.....:D
  6. نه معلوم نمیشه من رفتم بای

    نه معلوم نمیشه من رفتم بای
  7. راستی چرا پروفتو سیاه کردی بااااااااااااااااااااااااااااااااار؟؟

    راستی چرا پروفتو سیاه کردی بااااااااااااااااااااااااااااااااار؟؟
  8. تو هنوز اینجای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    تو هنوز اینجای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  9. فعلا بای.. موفق باشی..

    فعلا بای.. موفق باشی..
  10. ساعت به اون گرونی گرفتمممممممممممممممممممممممم:mad: این جوجوها را دادم بازی کنی باهاشون کوچولو:دی

    ساعت به اون گرونی گرفتمممممممممممممممممممممممم:mad: این جوجوها را دادم بازی کنی باهاشون کوچولو:دی
  11. چرا این اقا کادو تکراری میدی!!!!!!!!!!! حسین قبول نیست!!!باید دوباره ازش بگیری!!

    چرا این اقا کادو تکراری میدی!!!!!!!!!!! حسین قبول نیست!!!باید دوباره ازش بگیری!!
  12. شاد...

    شاد باشید:http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/383591-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D8%A7%D8%AF-%D8%B2%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%86?p=5191670#post5191670
  13. سلام دوستی خوبین شما؟؟ فک کنم مفید...

    سلام دوستی خوبین شما؟؟ فک کنم مفید باشه:http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/383591-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D8%A7%D8%AF-%D8%B2%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%86?p=5191670#post5191670
  14. شاد...

    شاد باشید:http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/383591-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D8%A7%D8%AF-%D8%B2%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%86?p=5191670#post5191670
  15. شاد...

    شاد باشید:http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/383591-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D8%A7%D8%AF-%D8%B2%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%86?p=5191670#post5191670
  16. شاد...

    شاد باشید:http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/383591-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D8%A7%D8%AF-%D8%B2%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%86?p=5191670#post5191670
  17. شاد...

    شاد باشید:http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/383591-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D8%A7%D8%AF-%D8%B2%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%86?p=5191670#post5191670
  18. شاد...

    شاد باشید:http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/383591-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D8%A7%D8%AF-%D8%B2%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%86?p=5191670#post5191670
  19. شاد...

    شاد باشید:http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/383591-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D8%A7%D8%AF-%D8%B2%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%86?p=5191670#post5191670
  20. شاد...

    شاد باشید:http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/383591-%D9%85%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D8%A7%D8%AF-%D8%B2%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%86?p=5191670#post5191670
بالا