سلام دوستان عزیز
می خواستم ازتون کمک بگیرم..امیدوارم نظراتتون بتونه بهم کمک کنه!!...فقط خواهشا بحثو منحرف نکنین که من بتونم یه نتیجه ای ازش بگیرم!!
ممنون میشم
حالا مشکل:
1.چجوری می تونیم دلخوری ای که در افراد به وجود می یاریمو رفع کنیم(این درحالی است که بخشش ساده اثری نداره!!)؟؟؟
2.یه موضوع...