نتایح جستجو

  1. همه دعوتين...لطفا با لبخند و صد البته با كادو (:دى) وارد شويد...تولد unknown VII

    تولدت مبارک اقا حسین.. ایشالا به ارزوهای قشنگ برسی..
  2. دعواشون نکنی.. بزار گم کنن...حالشو ببرن!!.. اونهمه شیرنیو اداماس دادم بهت..همشو خودت...

    دعواشون نکنی.. بزار گم کنن...حالشو ببرن!!.. اونهمه شیرنیو اداماس دادم بهت..همشو خودت خوردی!!!!!!!!!!!!!!
  3. ای جونم چه اسم خوشکلی!! خوشبختم رژا جون!!

    ای جونم چه اسم خوشکلی!! خوشبختم رژا جون!!
  4. مرسی داره ادامس میخوره؟؟؟..دی:

    مرسی داره ادامس میخوره؟؟؟..دی:
  5. سلام قربونت برم خوبم عزیز تو چطوری؟؟ راستی اسمت چیه؟

    سلام قربونت برم خوبم عزیز تو چطوری؟؟ راستی اسمت چیه؟
  6. سلام دوستی چه خبرا؟؟ حل شد اون موضوع؟؟

    سلام دوستی چه خبرا؟؟ حل شد اون موضوع؟؟
  7. سلام بر عمو و دایی نی نی هااااااااااااا خوبم تو خوبی؟؟ نی نی ها چطورن؟

    سلام بر عمو و دایی نی نی هااااااااااااا خوبم تو خوبی؟؟ نی نی ها چطورن؟
  8. سلام اجی شرمنده یه بار همه رو حذف کردم گفتم دوباره درخواست میدم ببخشید ازم دلگیر نشو

    سلام اجی شرمنده یه بار همه رو حذف کردم گفتم دوباره درخواست میدم ببخشید ازم دلگیر نشو
  9. ;):(;)

    ;):(;)
  10. آقایان برای ازدواج به دنبال 4ویژگی در دختران هستند

    عجب !!! ببینید هم باشگاهی گرامی...اگر یکم منطقی باشید میبینید که درحقیقت نیاز زن و مرد بهم یکسانه....همینجور که یک زن نیاز به پشتیبان و یک تکیه گاه داره یک مرد هم به یک یه نفر تو زندگیش احتیاج داره که درکنارش احساسات مردانه اش رو درک کنه و بهش ارامش بده..هیچ چیز به اندازه محبت یک زن به همسرش به...
  11. سلام قربونت عزیزم.. امیدوارم دوست خوبی باشم..:redface:;)

    سلام قربونت عزیزم.. امیدوارم دوست خوبی باشم..:redface:;)
  12. چجوری؟؟!!(راهنمایی!!)

    میدونم ...ازش عذر خواستم..ولی انگار زیادی ناراحت شده!!!!!!!!! من اینجور نیست ادم بی منطقی باشم.....اینم از روی ناخوداگاهه...بعدم زود از رفتارم پشیمون میشم..ولی نمیشه که همش دیگرون رو رنجوند!!
  13. من هرشب می ترسم زلزله بیاد چیکار باید بکنم

    اگه هدف مسخره بازی نباشه باید بگم منم چند سال پیش همینجور بودم.....پشبا نمی خوابیدم...بایست آیت الکرسی می خوندم تاخواب برم(البته اینم فکرخوبیه ارامش میده) ولی الان دیگه اینجور نیستم...تصمیم گرفتم بخودم تلقین نکنم....وهمین آیه الکرسی رو هرشب میخونم..همچیو می سپارم بخدا.... بلاخره اینا از بلایای...
  14. سلام خوبین؟؟ ممنون میشم نظرتتون روبگین...

    سلام خوبین؟؟ ممنون میشم نظرتتون روبگین.. http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/382935-%DA%86%D8%AC%D9%88%D8%B1%DB%8C%D8%9F%D8%9F!!(%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C!!)
  15. چجوری؟؟!!(راهنمایی!!)

    سلام دوستان عزیز می خواستم ازتون کمک بگیرم..امیدوارم نظراتتون بتونه بهم کمک کنه!!...فقط خواهشا بحثو منحرف نکنین که من بتونم یه نتیجه ای ازش بگیرم!! ممنون میشم حالا مشکل: 1.چجوری می تونیم دلخوری ای که در افراد به وجود می یاریمو رفع کنیم(این درحالی است که بخشش ساده اثری نداره!!)؟؟؟ 2.یه موضوع...
  16. عشق کودکی ام را به تمام عشق ها ترجیح می دهم! گرچه یک طرفه بودو بی هدف لااقل صادقانه بود و بی کلک!

    عشق کودکی ام را به تمام عشق ها ترجیح می دهم! گرچه یک طرفه بودو بی هدف لااقل صادقانه بود و بی کلک!
  17. عشق کودکی ام را به تمام عشق ها ترجیح می دهم! گرچه یک طرفه بودو بی هدف لااقل صادقانه بود و بی کلک!

    عشق کودکی ام را به تمام عشق ها ترجیح می دهم! گرچه یک طرفه بودو بی هدف لااقل صادقانه بود و بی کلک!
  18. آهسته گفت:"خدانگهدارت!" در را بست و رفت.. آدمها چه راحت مسئولیت خودشان را گردن خدا می اندازند!

    آهسته گفت:"خدانگهدارت!" در را بست و رفت.. آدمها چه راحت مسئولیت خودشان را گردن خدا می اندازند!
  19. سلام خواهش میکنم سحرجون...

    سلام خواهش میکنم سحرجون...
بالا