کاملا با گفتتون موافق...
عصری داشتم به خودم میگفتم چرا جو باشگاه اینقد سرده اونم باوجود اینهمه تاپیکایی که زده میشه..دلیل شاید پرمحتوا نبودن تاپیک هاست..
طرفدارای تالار هایی که شاید کسی ازش سودی نبره بیشتره درصورتی تو تالارای دیگه اینجور نیست..
به نظرم هرکسی باید ازخودش شروع کنه...تا جو درست شه!!