نتایح جستجو

  1. دل نامه یا نامه دل

    نمی دانم از دلتنگی عاشق ترم!! یا از عاشقی دل تنگ تر!! فقط می دانم در آغوش منی..!بی آنکه باشی..و رفته ای بی آنکه نباشی...
  2. دل نامه یا نامه دل

    آنکس که می گفت دوستت دارم عاشقی نبود که به شوق من آمده باشد رهگذری بود که روی برگهای خشک پاییزی راه می رفت صدای خش خش برگها همان اوازی بود که من گمان می کردم می گوید :"دوستت دارم!"
  3. برای شفاش دعا کن !!

    بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَِّحیم " اَمَّن یُّجیبُ المُضطَرَّ اِذا دَعاهُ وَ یَکشِفُ السُّوءَ "
  4. بیا فردا...............

    بیا فردا...............
  5. منتظرم .................

    منتظرم .................
  6. چرا جواب پیامو نمیدی اینجایی!!!!!!!!!!!!!!

    چرا جواب پیامو نمیدی اینجایی!!!!!!!!!!!!!!
  7. منو اینجا کاشی کوجا رفتی!! نکنه رفتی بازی کنی!!؟؟؟؟؟؟

    منو اینجا کاشی کوجا رفتی!! نکنه رفتی بازی کنی!!؟؟؟؟؟؟
  8. سلام تشکر بابت درخواستتون..:redface:

    سلام تشکر بابت درخواستتون..:redface:
  9. ای بابا ..چه بد...غصه نخور تموم میشه بلاخره!!!

    ای بابا ..چه بد...غصه نخور تموم میشه بلاخره!!!
  10. از چارلي چاپلين پرسيدند: خوشبختي چيست؟ گفت: فاصله ي اين بدبختي تا بدبختي ديگر...!

    از چارلي چاپلين پرسيدند: خوشبختي چيست؟ گفت: فاصله ي اين بدبختي تا بدبختي ديگر...!
  11. خود را به كه بسپارم وقتي كه دلم تنگ است؟ پيدا نكنم عاشق؛ دلها از همه از سنگ است. گويا كه در...

    خود را به كه بسپارم وقتي كه دلم تنگ است؟ پيدا نكنم عاشق؛ دلها از همه از سنگ است. گويا كه در اين وادي از عشق نشاني نيست... گر هست يكي عاشق آلوده به صد رنگ است.
  12. شمام بفرمائید تفلد عمو امیرمهamircrash

    تولدتون مبارک باشه ایشالا به آرزوهای قشنگتون برسین
  13. شما یادی نمیکنی که!! خوبم مرسی..

    شما یادی نمیکنی که!! خوبم مرسی..
  14. مرسی داداشی.. شما خودتون گلین ..نیاز به گل نبود!

    مرسی داداشی.. شما خودتون گلین ..نیاز به گل نبود!
  15. سلام تا پیکهای جالبی میزنین... خواستم ازتون تشکر کنم... موفق باشید

    سلام تا پیکهای جالبی میزنین... خواستم ازتون تشکر کنم... موفق باشید
  16. سلام دوستی خوبی؟؟؟

    سلام دوستی خوبی؟؟؟
  17. ممنونم منم بهت تبریک میگم.................

    ممنونم منم بهت تبریک میگم.................
  18. متن سنگ قبر بزرگان

    جالب بود...
  19. [IMG] ​روزت مبارک..

    [IMG] ​روزت مبارک..
بالا