خوب آخه واقعا عکاس به خاطر اینکه اون بچه رو رها کرد ، دچار عذاب وجدان شد و خودکشی کرد
بله تو ایران خودمون هم پره از این گشنه ها
در حالی که دولتمون به فکر نیست و خیلیا هم کمکشون رو میفرستن برای بازسازی عتبات عالیات در حالی که هیچ امامی راضی نیست که مناره و گنبد طلا داشته باشه اما خیلیا گشنه...