نتایح جستجو

  1. بهار00

    :biggrin: بله....خسته نباشین

    :biggrin: بله....خسته نباشین
  2. بهار00

    :razz::gol::gol:

    :razz::gol::gol:
  3. بهار00

    سلاممم...ممنون.شما خوبی؟؟ فارسی بنویسسسسسسس

    سلاممم...ممنون.شما خوبی؟؟ فارسی بنویسسسسسسس
  4. بهار00

    سلام ممنون....قابلتونو نداره:) لطف یکی از دوستانه

    سلام ممنون....قابلتونو نداره:) لطف یکی از دوستانه
  5. بهار00

    علیرضااااااااااااااا بسه دیگه!!! ممنووووووووون

    علیرضااااااااااااااا بسه دیگه!!! ممنووووووووون
  6. بهار00

    نه دیگه نمیخوام....مهمش همون دیروز بود

    نه دیگه نمیخوام....مهمش همون دیروز بود
  7. بهار00

    میوه آرایی های جالب و زیبا برای شب یلدا

    :w17:خیلی قشنگن...ممنووووووون:heart::gol:
  8. بهار00

    مزاحم بودی که نمیگفتم بشین تا شب عکس بده :razz:اصلا دیگه نمیخوامممم عکس بدی

    مزاحم بودی که نمیگفتم بشین تا شب عکس بده :razz:اصلا دیگه نمیخوامممم عکس بدی
  9. بهار00

    گفتگوهای تنهایی

    اینجا همه هستند جز "تو" می شود بیایی؟؟؟ باور کن من آدم این همه " بی کسی " نیستم... باور کن...
  10. بهار00

    گفتگوهای تنهایی

    می گویند عشق آن است که به او نرسی... و من می دانم چرا ...! زیرا در روزگار من، کسی نیست که زنانه عاشق شود و مردانه بایستد...
  11. بهار00

    باشه شب خوش

    باشه شب خوش
  12. بهار00

    سلامتی اره سرعتا پایینه

    سلامتی اره سرعتا پایینه
  13. بهار00

    کافیست انار دلت ترک بخورد...! دلم میخواد برگردم پیشت....

    خدایا ... اگر گاهی دلتنگش میشوم و در خودم فرو میروم به معنی فراموش کردن تو نیست... من چیزی نمیگویم تا دلتنگی هایم گلایه ای نباشد در برابرت.... عظمت تنهایی و بزرگیت بیشتر از آن است که در گیر تنها بودن من شوی... خدایا... یادت بودن چه زیباست...
  14. بهار00

    سلام ممنون شما خوبی؟

    سلام ممنون شما خوبی؟
  15. بهار00

    گفتگوهای تنهایی

    هی روزگار من به درک خودت خسته نشدی از دیدن تصویر تکرار درد کشیدن من !
  16. بهار00

    بنظرم ناپیوسته بهتر از پیوسته هس...بعضی چیزای مقدماتی رو بهتر بلدن

    بنظرم ناپیوسته بهتر از پیوسته هس...بعضی چیزای مقدماتی رو بهتر بلدن
  17. بهار00

    بله اینطوری خوب میشد شما پیوسته بودی یا ناپیوسته؟؟

    بله اینطوری خوب میشد شما پیوسته بودی یا ناپیوسته؟؟
  18. بهار00

    همونایی که شما گفتی استادمونم گفته بود بجز در ها نه من هنوز ترم چهارم...ولی یه طرح جلوتر از این...

    همونایی که شما گفتی استادمونم گفته بود بجز در ها نه من هنوز ترم چهارم...ولی یه طرح جلوتر از این ترمم...طرح 2ام..4تا طرح دیگه مونده:cry:
  19. بهار00

    سلام ممنون شما خوبی؟؟ :)همین الان داشتم اشکالاتی که استاد گفته رو درست میکردم

    سلام ممنون شما خوبی؟؟ :)همین الان داشتم اشکالاتی که استاد گفته رو درست میکردم
  20. بهار00

    سلامممم خواهش میکنم گلم همچنین ممنون از قبول دوستی:gol::gol::gol:

    سلامممم خواهش میکنم گلم همچنین ممنون از قبول دوستی:gol::gol::gol:
بالا